Delen met gezin aan, kan nu app niet meer downloaden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 540323

Topicstarter
dag, [App Prezi wil niet meer downloaden, wat nu?]

Ik heb onlangs Delen met Gezin actief gemaakt. Elk gezinslid heeft nu eigen apple-id en we kunnen elkaars apps delen. Dat werkt. Apple geeft nu in de app-store aan of een gekochte app gedeeld mag worden met het gezin.

Probleem: de app Prezi geeft aan dat deze niet meedoet met Delen met gezin. En daar begint het probleem. Ik heb die app destijds "aangeschaft". Nu wil mijn dochter dezelfde app downloaden, maar dit is niet toegestaan. Ze krijgt de melding dat de app al door een ander is aangeschaft of ter restitutie is aangeboden. Dus nu kan zij die app voor school niet gebruiken. |:(

Lijkt op een misser van Apple in de aankoopprocedure. Wie weet raad?

Al geprobeerd: app bij mij deinstalleren, en dochter niet meer lid laten zijn van Delen met gezin. Zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

En wat zegt Apple hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 11:18
Je kunt haar Apple ID uitloggen op haar iPad en met jouw Apple ID inloggen. De app kun je dan wel weer downloaden. Daarna log je weer uit en kan ze met haar eigen Apple ID inloggen. Updates zullen dan wel niet werken, maar af en toe weer inloggen op haar iPad zal misschien dan werken.

Lukte dit?

[ Voor 4% gewijzigd door honey op 16-01-2015 11:30 ]

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

@honey: Dat zal ongetwijfeld lukken maar het doel van gezinsdelen is net om die situatie te vermijden.
@TS: Ik neem aan dat dit komt doordat de uitgever van Prezi deze functie blokkeert. Misschien best contact opnemen met Apple Support, ik denk dat je dan het snelst uitsluitsel hebt.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair