Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

TV gezocht, 32inch max 250 euro

Pagina: 1
Acties:

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:40
Hallo ik zoek een nieuwe tv voor mijn ouders, maar kom er niet helemaal uit. iemand die wil helpen?

Ik zoek een?
Full HD TV 32Inch, MAXIMAAL 80CM breed INVB met tv kastje

Wat is je budget?
Rond de 250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Enkel tv kijken via ziggo, het zou mooi zijn als er zo'n kaartje in kan zodat je niet met 2 afstandsbedieningen zit en zo'n lomp kastje

Wat heb je zelf al gevonden?
via de pricewatch op tweakers heb ik 3 tv's gevonden namelijk

pricewatch: Samsung UE32F5000 Zwart

pricewatch: Samsung UE32F5000 Zwart

pricewatch: LG 32LN5404 Zwart

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, zodat we snel 1 kunnen bestellen. de huidige tv (HD ready TV 26Inch) is overleden.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deze zou ook nog kunnen pricewatch: LG 32LB561V Zwart maar in principe zou de Samsung de veilige keus zijn en veel alternatief is er verder niet ...
Voor ietsjes meer het 2014 model pricewatch: Samsung UE32H5000AW Zwart (vanaf €269, die ervoor zijn import)

[ Voor 56% gewijzigd door apis29 op 14-01-2015 01:24 ]

• Thewisbone
Het verschil met het 2014 model en die andere van samsung is?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

apis29 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 01:18:
Deze zou ook nog kunnen pricewatch: LG 32LB561V Zwart maar in principe zou de Samsung de veilige keus zijn en veel alternatief is er verder niet ...
Voor ietsjes meer het 2014 model pricewatch: Samsung UE32H5000AW Zwart (vanaf €269, die ervoor zijn import)
De import tvs werken gewoon. Ze zijn exact hetzelfde. Alleen is de certificeren niet officieel gedaan. Dat neemt niet weg dat de CI+ module gewoon werkt. Vanuit supportoogpunt kan certificering wel handig zijn, indien je tegen problemen aanloopt. Ik zie echter niet in hoe dat zou kunnen gebeuren.

Aan de TS, je kunt vast de specs van de tvs vergelijken. De pricewatch kan je alle opties geven. Best goed zelf te onderzoeken.

• Thewisbone
EU-modellen zijn echter niet gecertificeerd voor de CI+ -insteekmodule* van de kabelaanbieders Ziggo, UPC, Delta, Caiway, CanalDigitaal, Numericable en Telenet.

Dit staat erbij.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Thewisbone schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:54:
EU-modellen zijn echter niet gecertificeerd voor de CI+ -insteekmodule* van de kabelaanbieders Ziggo, UPC, Delta, Caiway, CanalDigitaal, Numericable en Telenet.

Dit staat erbij.
Dat betekent: Ziggo KAN zeggen: die tv ondersteunen we niet ALS het niet werkt. Echter, er is geen reden waarom het niet zou werken tov de NL modellen. Niet gecertificeerde toestellen met CI+ interface hebben het altijd gedaan. Maar voor zekerheid kun je kiezen voor de NL modellen.

• Thewisbone
Oké, en is deze website wat vertrouwd?

http://www.plattetv.nl/in...&utm_campaign=Tweakers_NL

moet er vandaag 1 bestellen.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dat is gewoon een goede winkel, hebben ook fysieke winkels door NL.

• Thewisbone
Oké. maar ik heb net de samsung 2012 versie en de 2014 versie naast elkaar gelegd. maar kan het verschil niet vinden. zie ik iets over het hoofd? beide 50HZ en beide Full HD

• Thewisbone
Oké, het word deze: http://www.plattetv.nl/in...&utm_campaign=Tweakers_NL

Alleen er zit geen Quantis Ziggo CI+ 1.3 Module bij.

Die moet je dan weer los kopen, beetje stom. iemand ergens een dealtje waar je die heel goedkoop kan vinden of ergens waar die bij deze tv er al bij zit?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-11 19:51
Certificering maakt niets uit een EU model is hetzelfde als een NL model.
Vooral Samsung heeft hier een handje van en met Samsung tv's geeft het zeker enig ongemak.

Het grootste verschil is dat de zendersortering van de kabelmaatschappij niet werkt.
Bijvoorbeeld: het NL-model zet standaard NPO1 HD op kanaal 1, NPO2 HD op 2, etc. cf. De volgorde van de zenders is in overeenstemming met de kanaallijst zoals deze op de website van bijvoorbeeld Ziggo staat vermeld.
Bij het EU model gaat de sortering deels scheef m.b.t. veel HD zenders. Op kanaal 1 zal NPO1 (SD) staan, NPO2 (SD) op 2, etc. De HD-zenders staan dan ergens in de 900. NPO1 HD (901), NPO2 (902), etc. (N.B. zo gaat het met Ziggo).
De zendersortering kun je altijd handmatig aanpassen. Direct op de tv maar handiger is om hiervoor een tooltje te gebruiken als Chansort.

Bij de meeste merken is het geen probleem of een tv een EU- of NL-model betreft omdat er geen apart NL-model is. Als je op een dergelijke tv de landinstelling wijzigt (na een factory reset) of instelt op "Nederland" dan zal de tv werken als een Nederlands model omdat het dan een NL-model is, en de hierboven beschreven zendervolgorde problemen treden dan niet op.

Bij Samsung tv's het je dat probleem wel omdat de landinstellingen vooraf door Samsung zijn ingesteld. De verschillende modellen hebben dan ook een verschillend suffix (Samsung UE46H7000SLXXN = NL-model; UE46H7000STXXH = Hongaars model; UE46H7090SVXZG = Duits model met een afwijkend modelnummer maar is technisch identiek aan een H7000.)

Het grote probleem met Samsung tv's in tegenstelling tot de meeste andere merken de landinstellingen niet in het reguliere menu gewijzigd kunnen worden. Dat kan alleen in het servicemenu en zelfs dan is het in eerste instantie nog geblokkeerd. Die blokkade moet je opheffen met een FACTORY+3SPEED keys. Pas dan kun je de landinstellingen wijzigen naar "Benelux" en is het een NL/BE/LU-model geworden. Na de wijziging de tv uitzetten om het servicemenu te verlaten. Zet daarna de tv aan en voor een factory reset uit. Stel daarna de tv opnieuw in. En alles werkt als het NL-model.
Thewisbone schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:48:Alleen er zit geen Quantis Ziggo CI+ 1.3 Module bij.

Die moet je dan weer los kopen, beetje stom. iemand ergens een dealtje waar je die heel goedkoop kan vinden of ergens waar die bij deze tv er al bij zit?
Gebruik een prijsvergelijker of gebruik Marktplaats. Veel winkels/verkooppunten adverteren op Marktplaats met originele en nieuwe cammodules en kaarten. Deze zijn aanzienlijk goedkoper dan rechtstreeks kopen bij UPC of Ziggo.

[ Voor 11% gewijzigd door ariekanari op 14-01-2015 13:07 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Thewisbone
Kijk daar heb ik dus geen zin in, ik moet het aansluiten en dan moet het gelijk werken.

Dan maar 2 tientjes meer betalen.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-11 19:51
Voor een voordeel van slechts twee tientjes zo ik dat gedoe ook niet willen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Thewisbone
Hah, noice! de samsung-ue32h5000aw was niet meer leverbaar na de betaling.

Nu kreeg ik een mailtje met de volgende aanbieding, dat ik onderstaande tv mocht kiezen voor hetzelfde bedrag. :D

http://www.samsung.com/nl...ons/led-tv/UE32H5303AWXXN

Die heb ik dus over 2 dagen in huis :)

• Hann1BaL

Hann1BaL

Thewisbone schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:29:
Hah, noice! de samsung-ue32h5000aw was niet meer leverbaar na de betaling.

Nu kreeg ik een mailtje met de volgende aanbieding, dat ik onderstaande tv mocht kiezen voor hetzelfde bedrag. :D

http://www.samsung.com/nl...ons/led-tv/UE32H5303AWXXN

Die heb ik dus over 2 dagen in huis :)
Prima. Heel veel plezier ermee :)

• Thewisbone
Dat is wel een goed model toch?

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jep, zo goed als hetzelfde als een 32EH5300 (iirc) ... met direct LED verlichting. Ziet er wel anders uit dan de H5000 maar wel met (meer) smart functies ...

[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 14-01-2015 20:43 ]

• Thewisbone
Oh, lame. dat gebruiken we toch niet.

En vond die andere er mooier uitzien.
Pagina: 1