Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
header("Location: index.php");
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
oke zenks,
ga het meteen ff proberen...
ga het meteen ff proberen...
Betere hint was 'header' geweestOp donderdag 14 juni 2001 12:30 schreef joska het volgende:
Hint: location.
Anoniem: 22890
Just trying to avoid the obvious..Op donderdag 14 juni 2001 13:20 schreef tomato het volgende:
[..]
Betere hint was 'header' geweest
ik heb een baaldag. (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162112)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Anoniem: 22890
Ben je daar op vakantie, of zo? (en zo ja: wat doe je dan achter de computer?Op donderdag 14 juni 2001 13:23 schreef chem het volgende:
ik heb een baaldag. (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162112)
Ehhhmmm... nu kom ik er achter dat ik toch nog een vraagje heb....
Kan ik daar een vertraging inzetten? ik wil namelijk wel een melding laten zien dat de gegevens opgeslagen zijn of een error message als het niet gelukt is...
Dus waar moet ik die code dan plaatsen? (ben nog maar mnet bezig vandaar....
)
alvast bedankt
Kan ik daar een vertraging inzetten? ik wil namelijk wel een melding laten zien dat de gegevens opgeslagen zijn of een error message als het niet gelukt is...
code:
1
2
3
4
5
| if (mysql_errno() == 0) { echo ("<br>Je gegevens zijn opgeslagen"); } if (mysql_errno() > 0) { echo ("<br>Die login bestaat al!<br>Ga terug en kies een andere login naam."); |
Dus waar moet ik die code dan plaatsen? (ben nog maar mnet bezig vandaar....
alvast bedankt
Dan kan het niet.
Je kan de pagina waar je je user heen stuurt wat laten zien.
Of je moet met bijv javascript of een meta-refresh werken (zoek maar op refresh bij w3c.org)
Je kan de pagina waar je je user heen stuurt wat laten zien.
Of je moet met bijv javascript of een meta-refresh werken (zoek maar op refresh bij w3c.org)
Pagina: 1