Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies voor laptop met grafische prestaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

Ik ben op zoek naar een goede laptop die ik gemakkelijk onderweg kan meenemen. Ik heb maar 1 arm daarom ook een wat lichtere. Ik wil de laptop gebruiken voor de ontwikkeling van Apps en Websites onderweg. (bij klanten).

Zoals vermeld gebruik ik programmatuur tbv de ontwikkeling van Apps en websites verder maak ik dagelijks gebruik van Illustrator en Photoshop. Verder gebruik ik de standaard programma's. Ik wil wel meerdere programma's naast elkaar kunnen draaien met gemak.

Wat is je budget?

Mijn budget is max € 1500,00

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja ik heb op mijn kantoor een goede pc (Fujitsu Celsius W520/V2) deze laptop dient echt ter aanvulling op zodat ik onderweg ook mijn werkzaamheden kan doen. Zoals eerder vermeld licht gewicht en een goede accuduur een paar uur dus zeg zo'n 6 uur is van belang

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik heb geen voorkeur voor een merk zolang het maar een laptop is die draait op Windows. Op kantoor gebruik ik nu windows 7 professional, dit bevalt mij goed dus weet niet echt of het zin heeft om naar 8.1 over te stappen.

Verdere voorkeuren:

SSD schijf
Mat scherm
Goede Videokaart (Nvidia)
Goede wifi
HDMI poort
USB 3.0 poorten
Cardreader
15,6 inch scherm
16 gb geheugen

Ik hoop dat er iemand is die mij goed kan adviseren.

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-11 22:31
Probeer nu nog maar een laptop te vinden aan de hand van die voorkeuren die standaard is uitgerust met Windows 7....

Verwijderd

Topicstarter
Daar kwam ik ook al achter dat dat lastig is. Daarom bij deze 8.1 krijg ik ook wel onder de knie en is dus geen probleem

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik neem aan dat je qua scherm ook wel eisen hebt? Zoals % sRGB?

Volgens mij (als ik je criteria invul bij de Pricewatch), blijven er 3 opties over:

- De Lenovo Y50, met een goed prijskaartje, goede specs, maar een teleurstellend scherm
- De Acer Nitro V15, ook goede specs en goed scherm
- De MSI GS60, lekker licht vooral, erg goede specs en een goed scherm. Misschien wel iets te "gamerig" voor bij klanten.

[ Voor 73% gewijzigd door Jeroenneman op 13-01-2015 16:37 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
Mijn huidige computerscherm is een Fujitsu P27T-6 Monitor met een resolutie van 2560x1440 dit is er waarschijnlijk niet in een laptop versie.Daarom graag het hoogst haalbaar wat geschikt is voor grafische doeleinden. Heb zo geen idee welke specs ik dan het beste kan aanhouden.

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenneman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:34:

Volgens mij (als ik je criteria invul bij de Pricewatch), blijven er 3 opties over:

- De Lenovo Y50, met een goed prijskaartje, goede specs, maar een teleurstellend scherm
- De MSI GS60, lekker licht vooral, erg goede specs en een goed scherm. Misschien wel iets te "gamerig" voor bij klanten.
MSI GS60 had ik ook gezien maar heeft geen goede accuduur en wordt heel warm en is vrij aanwezig qua geluid volgens verschillend reviews

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenneman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:34:

Bedoel je met de Acer de volgende: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-73BD?

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:06:
[...]

Bedoel je met de Acer de volgende: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-73BD?
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-74TX

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Spip
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:31
Dell XPS 15? Ideaal zou zijn wachten op de update in de komende maanden. Zijn kleinere broertje (XPS 13) is net vernieuwd en als ze dat op zelfde manier gaan doen met de 15 wordt hij een stuk kleiner dan andere 15 inch laptops.
Pagina: 1