Ik zit met een uitdaging! Voor een vriend ben ik op zoek naar een leuke laptop die games als LoL en WoW goed moet kunnen draaien. Verder vindt hij het belangrijk dat de laptop eenvoudig schoon te maken is (dus open te schroeven, eventueel voor een extra SSD later. Het liefst natuurlijk een FHD schermpje maar met minder neemt hij ook genoegen.
Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, WoW, league of legends en standaard textverwerking.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gamen dus maar niet zwaar. Video's en foto's bewerken is niet van belang.
Wat is je budget?
Liefst 500 euro maar meer kan eventueel..
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tussen de 500 en 600 dus.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop wordt af en toe meegenomen naar de studie. 15 inch heeft voorkeur. Een bizar lange accuduur wordt niet verwacht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst geen HP. Daar heeft ie negatieve ervaringen mee!
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Zelf zat ik te denken aan een ASUS of een Lenovo. Helaas vallen die iets buiten het budget. Ik had namelijk zelf in gedachten minimaal: 840m/i5-4200u met het liefst een FHD scherm.
Zelf al flink lopen zoeken in de pricewatch maar helaas niks gevonden wat aan dit budget voldoet.
Maar wie weet zie ik iets over het hoofd! (een aanbieding ofzo?)
zijn deze eisen onhaalbaar? Moet hij een stukje terug of zijn budget omhoog?
Gr Wouter
Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, WoW, league of legends en standaard textverwerking.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gamen dus maar niet zwaar. Video's en foto's bewerken is niet van belang.
Wat is je budget?
Liefst 500 euro maar meer kan eventueel..
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Tussen de 500 en 600 dus.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop wordt af en toe meegenomen naar de studie. 15 inch heeft voorkeur. Een bizar lange accuduur wordt niet verwacht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst geen HP. Daar heeft ie negatieve ervaringen mee!
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Zelf zat ik te denken aan een ASUS of een Lenovo. Helaas vallen die iets buiten het budget. Ik had namelijk zelf in gedachten minimaal: 840m/i5-4200u met het liefst een FHD scherm.
Zelf al flink lopen zoeken in de pricewatch maar helaas niks gevonden wat aan dit budget voldoet.
Maar wie weet zie ik iets over het hoofd! (een aanbieding ofzo?)
zijn deze eisen onhaalbaar? Moet hij een stukje terug of zijn budget omhoog?
Gr Wouter