Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem wordt gebruikt om te pokeren, software zoals holdemmanager en pokerstars, niet heel erg veeleisend. Verder wordt het systeem gebruikt om cad tekeningen te maken met autocad. Het systeem moet in de toekomst eventueel autocad revit kunnen draaien. Daar hoeft hij nu nog niet aan te voldoen, dit kan gedaan worden door uitbreiding met geheugen / videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding en een hdd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows licentie, kast, moederbord, processor, geheugen en een ssd. Eventueel koeler?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wens is een stil systeem
Ga je overklokken?
Nee
Systeem wat ik zelf heb samengesteld:
Op de autocad website staat dat een processor met een zo'n hoog mogelijke frequentie essentiëler is dan aantal cores etc. Daarom heb ik voor de 4590 gekozen in plaats van de 4460. Wanneer ik met autocad revit aan de slag ga kan ik eerst kijken of dit snel genoeg is en anders alsnog een videokaart kopen en of nog 8 gb geheugen er bij (leek mij verstandig). Graag zou ik nog een bevestiging/feedback krijgen voordat ik hem bestel.
Het nieuwe systeem wordt gebruikt om te pokeren, software zoals holdemmanager en pokerstars, niet heel erg veeleisend. Verder wordt het systeem gebruikt om cad tekeningen te maken met autocad. Het systeem moet in de toekomst eventueel autocad revit kunnen draaien. Daar hoeft hij nu nog niet aan te voldoen, dit kan gedaan worden door uitbreiding met geheugen / videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding en een hdd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows licentie, kast, moederbord, processor, geheugen en een ssd. Eventueel koeler?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wens is een stil systeem
Ga je overklokken?
Nee
Systeem wat ik zelf heb samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 192,- | € 192,- |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 72,95 | € 72,95 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 83,95 | € 83,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,70 |
Op de autocad website staat dat een processor met een zo'n hoog mogelijke frequentie essentiëler is dan aantal cores etc. Daarom heb ik voor de 4590 gekozen in plaats van de 4460. Wanneer ik met autocad revit aan de slag ga kan ik eerst kijken of dit snel genoeg is en anders alsnog een videokaart kopen en of nog 8 gb geheugen er bij (leek mij verstandig). Graag zou ik nog een bevestiging/feedback krijgen voordat ik hem bestel.
[ Voor 6% gewijzigd door jostefa op 13-01-2015 17:04 ]