Wijziging User Review - [dennis112] [zer0-overload]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0-overload
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 13:50

zer0-overload

ZX6R '95 > '06 > '07 ^_^

Topicstarter
Ik heb op 12-01-2015 een negatieve feedback ontvangen van dennis112 die hij aan zijn eigen nieuwe advertentie (V&A aangeboden: Nieuw in doos, nooit gebruikt: Harman Kardon BDS 380) heeft gehangen. Hij reageert hierin over een kwestie wat zich heeft afgespeeld vanaf vrijdag 12 juli 2013 11:08 en op dinsdag 30 juli 2013 18:28 is beëindigt.

We hebben destijds elkaar negatieve feedback gegeven, omdat we het niet eens waren met wat er tussen ons had voortgedaan. Ondanks dat het teleurstellende gedeelte niet van mijn kant afkwam, gaf deze Tweaker toch mij negatieve feedback, ik heb het hem daar in de retour gegeven feedback duidelijk gemaakt dat ik het niet eens met hem ben over de gedane zaken.
Ik heb alle correspondentie omtrent deze kwestie bewaard en kan door de admin opgevraagd/bezichtigt worden.
Destijds ging het om de volgende ad:
V&A aangeboden: OCZ Vertex 3 120GB

De 1ste negatieve feedback (@zer0-overload: feedback #21) die dennis112 bij mij heeft achtergelaten (wat ik destijds wel vervelend vond, maar daar hebben al mijn aankopen erna gelukkig geen last van ondervonden) is te vinden op: Pagina 4
gallery: zer0-overload

Mijn retour feedback (@dennis112: feedback #4) van destijds is te vinden op:
Pagina 1
gallery: dennis112

En de meest recente negatieve feedback (@zer0-overload: feedback #114), die ik graag verwijdert zie worden, is te vinden op: Pagina 1
gallery: zer0-overload

Ik heb in al die tijd geen enkele correspondentie meer gehad met dennis112.

Ik snap deze huidige kinderachtige reactie/feedback van dennis112 niet en ben zeer teleurgesteld dat dit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lijkt me duidelijk. Jullie hadden een overeenkomst waarbij Zer0 de SSD van dennis112 zou overnemen. Geld was zelfs af overgemaakt en dan krabbelt dennis112 ineens terug. Daarbij komt ook nog eens de trage reactie en het traag terugbetalen. Als je iets verkoopt heb je verplichtingen, zoals communicatie en levering. Dennis112 had met beide duidelijk problemen. Vakantie mag geen excuus zijn. Je weet toch dat je met een transactie bezig bent? Logisch dat Zer0 dan aangeeft dat hij mogelijk stappen gaat ondernemen. De review van Zer0 is dus gewoon op zijn plaats, de wraak reviews van dennis112 niet en deze zijn bij deze verwijderd.

[ Voor 20% gewijzigd door Microkid op 14-01-2015 07:43 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0-overload
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 13:50

zer0-overload

ZX6R '95 > '06 > '07 ^_^

Topicstarter
Beste Microkid,

ik dank u zeer!

Mvg, Robert