Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen met inladen van Mu3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik al enige tijd aan het zoeken en ook op dit forum vond ik niet wat ik zocht. Misschien is er iemand die mij hiermee kan helpen.

Iedereen kent het probleem wel, je maakt een winamp lijst in Mu3. So far so good.
Echter, pc gaat kapot etc etc.

De files stonden vroeger allemaal op een vaste plaats voorbeeld: L:\Alle Muziek\Alles\Fleetwood Mac - Dreams.
Nu is er in de loop der jaren eea veranderd en plaatste ik een nummer in een bepaalde playlist. Nu laad ik de lijsten weer in en hoppa, niet meer te vinden. Dit door foute wijzigingen.
Is er een manier hoe dit weer gekoppeld kan worden zodat ik weer naar mijn (met zorg samengestelde) lijsten kan luisteren. Dit op meerdere PC's waar alles in dezelfde map[pen staat maar een andere naam heeft, de harddisk een andere letter etc.
Mocht ik per ongeluk toch een dergelijke oplossing over het hoofd hebben gezien, Mea Culpa.
Ik ben echt al tijden aan het zoeken naar een oplossing en hoop dat een van jullie cracks mij kunnen helpen.

Thxs so far
Will

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik denk dat je M3u bedoelt, maargoed als ik zo'm playlist open in Notepad (++) dan ziet het er zo uit:

code:
1
2
3
#EXTM3U
#EXTINF:5,DJ Mike Llama - Llama Whippin' Intro
\Users\Herbert\AppData\Roaming\Winamp\demo.mp3

Daar kan je gemakkelijk met zoek & vervang je paden aanpassen.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel inderdaad M3u files. Je hebt gelijk.

Dan een vraagje, en dat is dan direct het probleem.

L:\Alle Muziek\Alle albums\John Lee Hooker - The Healer\John Lee Hooker - The Healer (With Santana).mp3

haal ik zo uit de opgeslagen playlist

#EXTINF:341,John Lee Hooker - The Healer (With Santana)
Alle albums\John Lee Hooker - The Healer\John Lee Hooker - The Healer (With Santana).mp3

Hoe verwijs ik nu naar een andere lokatie, bv D:\

Will

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Probeer eens het pad aan te passen in je local media library (preferences), dus daar staat nu ws iets van L:\Alle Muziek, verander dat naar D:\Alle Muziek.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Is perfect gelukt,
thxs
Will