Beste MedeTweakers,
Ik zoek een?
Externe Hardeschijf van 1TB
Wat is je budget?
Tussen de 50 en 65 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaald merk voorkeur, al hoor ik altijd goede dingen over Seagate en WD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga hem gebruiken voor school, ik wil hierop mijn Documenten, films en misschien wat games op zetten. Reden dat ik dit wil is omdat ik fijner werk op mijn vaste PC, maar op school uiteraard met mijn laptop wil werken. Om het probleem te voorkomen dat ik elke keer mijn laptop moet pakken en alles doorsturen of op de cloud moet zetten, wil ik standaard alles op een Externe HDD zetten.
Een van mijn eisen is dat hij wel stevig is en niet zomaar kapot gaat als ik hem mee neem naar school en weer terug naar huis. Uiteraard moet er USB 3.0 opzitten. Ik hoop dat dit allemaal kan binnen mijn richtprijs.
Zelf heb ik uiteraard al gekeken in de pricewatch, en kwam ik uit op een:
- Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart
- WD Elements Portable Storage 1TB Zwart
- Seagate Backup Plus Slim 1TB Zwart
Graag hoor ik jullie meningen over bovenstaande Ext. HDD's of nog andere suggesties die goed zijn.
Mvg,
Michel/ItsShowTimeZ
Ik zoek een?
Externe Hardeschijf van 1TB
Wat is je budget?
Tussen de 50 en 65 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaald merk voorkeur, al hoor ik altijd goede dingen over Seagate en WD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga hem gebruiken voor school, ik wil hierop mijn Documenten, films en misschien wat games op zetten. Reden dat ik dit wil is omdat ik fijner werk op mijn vaste PC, maar op school uiteraard met mijn laptop wil werken. Om het probleem te voorkomen dat ik elke keer mijn laptop moet pakken en alles doorsturen of op de cloud moet zetten, wil ik standaard alles op een Externe HDD zetten.
Een van mijn eisen is dat hij wel stevig is en niet zomaar kapot gaat als ik hem mee neem naar school en weer terug naar huis. Uiteraard moet er USB 3.0 opzitten. Ik hoop dat dit allemaal kan binnen mijn richtprijs.
Zelf heb ik uiteraard al gekeken in de pricewatch, en kwam ik uit op een:
- Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart
- WD Elements Portable Storage 1TB Zwart
- Seagate Backup Plus Slim 1TB Zwart
Graag hoor ik jullie meningen over bovenstaande Ext. HDD's of nog andere suggesties die goed zijn.
Mvg,
Michel/ItsShowTimeZ