Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Vervangende case voor mijn thuisserver
Ik zoek een case met betere koelmogelijkheden dan mijn huidige fractal deseign array R2.
Wat is je budget?
60 - 120 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren voor een merk..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel ligt er een mini-itx moederbord in en liggen er 6 3.5" hardeschijven in.
Ik zoek dus een case met betere koelmogelijkheden dan mijn huidige fractal deseign array R2. De schijven zitten nu te dicht op elkaar waardoor warmte niet goed kan worden afgevoerd. Idle draaien ze op +/- tussen de 35 39 - in de winter.. Onder load worden ze warmer in de zomer heb ik ze regelmatig op 49 graden zien staan.-- ik heb er al 3 verloren afgelopen jaar sinds ik het in deze opsteling heb draaien.
Vervangende case voor mijn thuisserver
Ik zoek een case met betere koelmogelijkheden dan mijn huidige fractal deseign array R2.
Wat is je budget?
60 - 120 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren voor een merk..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel ligt er een mini-itx moederbord in en liggen er 6 3.5" hardeschijven in.
Ik zoek dus een case met betere koelmogelijkheden dan mijn huidige fractal deseign array R2. De schijven zitten nu te dicht op elkaar waardoor warmte niet goed kan worden afgevoerd. Idle draaien ze op +/- tussen de 35 39 - in de winter.. Onder load worden ze warmer in de zomer heb ik ze regelmatig op 49 graden zien staan.-- ik heb er al 3 verloren afgelopen jaar sinds ik het in deze opsteling heb draaien.
panasonic 5KW L-serie | 300L SWW | 3700+3200 Wp oost-west