Ik heb sinds kort een Sony KDL42W828B smart tv en heb via mijn pa een Chromecast kunnen proberen. Ik moet zeggen dat het goed werkt, apps als Youtube werken iets sneller en zonder haperingen dan als ik mijn Android telefoon gebruik in combinatie met de interface van de ingebouwde Sony tv apps..
Wat ik eigenlijk nog mis is een goede webbrowser. Ik heb geen laptop en mijn telefoon is een Galaxy S3 mini en die ondersteunt geen Miracast. Mijn moederbord heeft geen wifi en ik wil dus een wifi netwerk kaartje gaan kopen met een draadloos keyboard en muis combinatie:
Als dit goed werkt is dit toch een slimmere en krachtigere oplossing dan een mediaspeler, Android tv box, mini tv box etc.?
Meningen graag!
Wat ik eigenlijk nog mis is een goede webbrowser. Ik heb geen laptop en mijn telefoon is een Galaxy S3 mini en die ondersteunt geen Miracast. Mijn moederbord heeft geen wifi en ik wil dus een wifi netwerk kaartje gaan kopen met een draadloos keyboard en muis combinatie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | TP-Link TL-WN823N | € 8,95 | € 8,95 |
| 1 | Logitech MK270 (920-004509) | € 21,04 | € 21,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 29,99 | |
Als dit goed werkt is dit toch een slimmere en krachtigere oplossing dan een mediaspeler, Android tv box, mini tv box etc.?
Meningen graag!