Toon posts:

BlackBerry Classic AZERTY vs QWERTY

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste redactie,

Is het mogelijk om in de pricewatch een splitsing te maken tussen de BlackBerry Classic QWERTY en AZERTY?

Het kan op de huide manier makkelijk voorkomen dat iemand die een QWERTY toestel wilt een AZERTY koopt of vice versa. Veel mensen realiseren zich ook niet dat er verschillende toetsenbordindelingen zijn, dus het verduidelijkt de bedoel ook weer op deze manier.

In het forum heeft iemand al aangegeven bijna het verkeerde toestel te hebben besteld.

Mvg,

H4zN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

No offense, maar als het aan mij zou liggen zouden die BB's helemaal uit de PW verdwijnen. Wat een rampentoestellen zijn dat :X

Maar goed ik deel je punt wel: het is handig als er voor de telefoons met een alfanumeriek keyboard een vermelding van dat type is. Ik vraag me alleen af hoeveel dat er uberhaupt zijn qua merk / type, of de winkels die het aanbieden het uberhaupt weten en door kunnen geven, en ook of dat dus de moeite loont.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:12:
No offense, maar als het aan mij zou liggen zouden die BB's helemaal uit de PW verdwijnen. Wat een rampentoestellen zijn dat :X

Maar goed ik deel je punt wel: het is handig als er voor de telefoons met een alfanumeriek keyboard een vermelding van dat type is. Ik vraag me alleen af hoeveel dat er uberhaupt zijn qua merk / type, of de winkels die het aanbieden het uberhaupt weten en door kunnen geven, en ook of dat dus de moeite loont.
No offense taken, maar BlackBerry produceert toestellen en verkoopt deze over de hele wereld. Iedereen heeft recht op z'n mening en mag ervan vinden wat hij/ zij wil, maar zolang ze nog op Nederlandse/ Belgische bodem verkrijgbaar zijn, horen ze zeker thuis in de PW.

De meeste winkels hebben aparte pagina's voor de verschillende varianten, dus ze weten degelijk we dat er een verschil is. Er is ook een verschil in product code. De QWERTZ modellen heb ik vooralsnog alleen in Duitse (web)shops gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik heb de toestellen uit elkaar getrokken, met de volgende import moeten de prijzen weer juist staan.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bent geweldig! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 07:22
The Eagle schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:12:
Duidelijk iemand die geen BB10 toestel in zijn handen heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klopt, alleen een Curve. En die had ik het liefste een curveball gegeven. Als dat ding voor een smartphone doormoet is mijn oude Nokia 3310 dat ook :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1