Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoii allemaal,

Ik heb paar maanden een lg g3 32gb van coolblue en was er hartstikke tevreden mee.
Sinds kort heb ik m'n telefoon geupdate naar lollipop via LG pcsuite en voordat dat gebeurde is er ook een complete back-up gemaakt. Omdat ik lollipop helemaal niks vind door aantal redenen die ik hier onder heb opgesomd:
1. 'Home' crasht super vaak dus duurt lang voordat telefoon weer normaal functioneert.
2. Als telefoon vergrendeld is en tik scherm aan en sleep statusbar naar beneden wil ik whatsapp berichten kunnen lezen ipv alleen zien hoeveel berichten ik heb gekregen in whatsapp.
3. Accu gaat sneller leeg.
4. Als ik ergens mee bezig met mijn telefoon en krijg op dat moment een berichtje van whatsapp dan komt dat boven testaan en als ik het weg swipe dan is het ook echt weg wat ik super irritant vind.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het downgraden, want kitkat is veel fijner.

groeten,

tevreden LG gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Even kijken in het G3 topic. Is pas nog uitgebreid besproken :)

Punten 2 en 4 zijn met Whatsapp+ op te lossen.

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 13-01-2015 00:28 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:27:
Even kijken in het G3 topic. Is pas nog uitgebreid besproken :)

Punten 2 en 4 zijn met Whatsapp+ op te lossen.
Ik kan het of niet vinden of ik snap daar helemaal niks van, kan niemand dit stap voor stap uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anders backup je even je bestanden.
Doe je een factory reset.
Installeer je Nova Launcher.
Installeer je Whatsapp+.
En kijk je het nog één maal aan.

Bevalt het dan nóg niet kan je altijd nog downgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:52:
Anders backup je even je bestanden.
Doe je een factory reset.
Installeer je Nova Launcher.
Installeer je Whatsapp+.
En kijk je het nog één maal aan.

Bevalt het dan nóg niet kan je altijd nog downgraden :)
bedankt voor de snelle reactie!
Maar wil echt downgraden, kan jij het mij uitleggen want op een andere topic heb ik je reacties al gelezen en volgens mij snap jij het allemaal wel haha. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Een downgrade duurt langer dan bovenstaande punten hoor denk ik :P

In het G3 forum is dat echt pas besproken. Zit nu op mobiel en ga pitten anders had ik wel even gezocht nog.

Heb zelf geen ervaring met PC Suite, meteen verwijderd in elke Rom en nog nooit gebruikt, kan je met die backup zelf dus niet helpen.

Vraag mij überhaupt af of dat echt een backup is van je hele OS of alleen de geïnstalleerde apps en dingen als Wifi wachtwoorden en SMSjes. Denk eigenlijk het tweede.

Je zal in dat geval waarschijnlijk de LG Flashtool moeten gebruiken voor de downgrade. Hetgeen dus besproken is in dat andere topic... :)

Pagina: 1