Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag wil ik de nieuwste games op een hoge kwaliteit spelen, dat hoeft daarom zeker niet de hoogste kwaliteit te zijn. Ik kom van een Mac Book Pro waar op gamen niet echt top is.
Ook wil ik graag werken met een programma genaamd Capture Argo dat bedoeld is om light design te visualiseren dit vraagt vooral veel kracht van de GPU denk ik dan van de CPU.
Ook maak ik regelmatig affiches in Photoshop en maak ik websites met Dreamweaver.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer een budget van 1500 tot max 1800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik begin volledig vanaf nul met dit systeem.
(speakers heb ik wel maar dit is niet zo belangrijk om mee te nemen in mijn vraag)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil vooral een PC die nog enkele jaren mee kan gaan en waar ik de komende jaren nog goed op kan gamen.
Dus dan denk ik vooral aan een Intel i7, GTX970, een goede SSD schijf en een grote gewone HDD met later uitbreiding naar nog grotere HDD.
De PC hoeft voor mij niet super stil te zijn maar mag toch wat geluid tegen houden.
Aangezien ik vanaf nul begin heb ik een scherm, toetsenbord en muis nodig.
Allemaal in het oog voor gaming maar ook voor het werken met Photoshop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als ik een voorkeur zou moeten kiezen dan kies ik graag voor Asus, MSI, Cooler Master en Crucial (zo als je in mijn setup kan zien onderaan)
Maar mocht het zijn dat het goedkoper en beter is bij een ander merk dan wil ik dit zeker bekijken.
Ga je overklokken?
Dat is voor mij niet nodig.
PC Setup
Rand Apparatuur
Graag wil ik de nieuwste games op een hoge kwaliteit spelen, dat hoeft daarom zeker niet de hoogste kwaliteit te zijn. Ik kom van een Mac Book Pro waar op gamen niet echt top is.
Ook wil ik graag werken met een programma genaamd Capture Argo dat bedoeld is om light design te visualiseren dit vraagt vooral veel kracht van de GPU denk ik dan van de CPU.
Ook maak ik regelmatig affiches in Photoshop en maak ik websites met Dreamweaver.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer een budget van 1500 tot max 1800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik begin volledig vanaf nul met dit systeem.
(speakers heb ik wel maar dit is niet zo belangrijk om mee te nemen in mijn vraag)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil vooral een PC die nog enkele jaren mee kan gaan en waar ik de komende jaren nog goed op kan gamen.
Dus dan denk ik vooral aan een Intel i7, GTX970, een goede SSD schijf en een grote gewone HDD met later uitbreiding naar nog grotere HDD.
De PC hoeft voor mij niet super stil te zijn maar mag toch wat geluid tegen houden.
Aangezien ik vanaf nul begin heb ik een scherm, toetsenbord en muis nodig.
Allemaal in het oog voor gaming maar ook voor het werken met Photoshop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als ik een voorkeur zou moeten kiezen dan kies ik graag voor Asus, MSI, Cooler Master en Crucial (zo als je in mijn setup kan zien onderaan)
Maar mocht het zijn dat het goedkoper en beter is bij een ander merk dan wil ik dit zeker bekijken.
Ga je overklokken?
Dat is voor mij niet nodig.
PC Setup
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 279,90 | € 279,90 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 3 | € 115,99 | € 115,99 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 357,- | € 357,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL Retail | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 31,15 | € 31,15 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 70,- | € 70,- |