Hallo Tweakers,
Ik zit met een heel specifiek probleem met kopteksten en verwijzingen in Word 2013.
Het probleem:
Ik heb een custom stijl voor kopteksten en deze in een document gebruikt. Wanneer ik kruisverwijzingen wil opnemen in de tekst naar bepaalde kopteksten dan blijft de verwijzingenlijst leeg.
Als ik een default office koptekst-stijl gebruik dan komen die wel in de lijst te staan, ik kan echter geen cruciale verschillen ontdekken in de instellingen van default-stijlen en mijn custom-stijl. Weet iemand waardoor ik de custom kopteksten niet terug zie bij het maken van kruisverwijzingen?
Kruisverwijzing naar koptekst blijft leeg

gebruikte custom koptekst-stijl

Koptekst instelligen
Ik zit met een heel specifiek probleem met kopteksten en verwijzingen in Word 2013.
Het probleem:
Ik heb een custom stijl voor kopteksten en deze in een document gebruikt. Wanneer ik kruisverwijzingen wil opnemen in de tekst naar bepaalde kopteksten dan blijft de verwijzingenlijst leeg.
Als ik een default office koptekst-stijl gebruik dan komen die wel in de lijst te staan, ik kan echter geen cruciale verschillen ontdekken in de instellingen van default-stijlen en mijn custom-stijl. Weet iemand waardoor ik de custom kopteksten niet terug zie bij het maken van kruisverwijzingen?
Kruisverwijzing naar koptekst blijft leeg

gebruikte custom koptekst-stijl

Koptekst instelligen
code:
1
2
3
4
5
| Lettertype: Trebuchet MS Vet, 20 pt, Vet, Tekstkleur: Aangepaste kleur (RGB(237;26;59)), Hoofdletters, Inspringing:
Links: 0 cm
Verkeerd-om: 0,63 cm, Niveau 1, Meerdere niveaus + Niveau: 1 + Nummeringstijl: 1, 2, 3, … + Beginnen bij: 1 + Uitlijning: Links + Uitgelijnd op: 0 cm + Inspringen op: 0,63 cm, Stijl: Weergeven in de galerie Stijlen
Op basis van: Standaard;0 standaard
Volgende stijl: Standaard;0 standaard |