Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help mij met een Gaming laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede tweakers,

Ik heb een klein probleempje, ik wil een gaming laptop maar ik heb niet erg veel verstand van videokaarten etc daarom wil ik jullie hulp!

Ik wil graag een gaming laptop hebben, met een max budget van 1000 euro, ik ben van plan mijn laptop veel mee te slepen maar dat is eigenlijk geen probleem, ik neem het altijd mee als ik word opgehaald met een auto hahaha
Ik heb geen merk voorkeuren.
Kort maar krachtig verhaaltje, ik zoek een game laptop met een budget van 1000 euro.
Ik hoop jullie hiervoor genoeg te hebben geinformeerd, graag wacht ik op jullie antwoorden.

Mvg,

Jivvz

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-11 11:28
Kort ja, dat zeker ;).

Zonder verdere specificaties hoef je niet op veel gerichte reacties te rekenen. Goede start is misschien dit:
- Voorkeur voor een merk?
- Schermgrootte evt. van belang?
- Je zegt dat je altijd met een auto gaat, maar is het gewicht toch nog van belang?
- Moeten voor die 1000 euro ook eventueel een gaming-muis en/of headset worden meegerekend?

En zo zijn er best wat dingen te noemen die je nog best wat meer kunt toelichten. Kijk ook in de Pricewatch om te zien wat je allemaal aan een laptop kunt kiezen. Genoeg, zeg maar ;).

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je hebt zo te zien LAA beleid wel gevonden, maar bent na de bullets bij punt 2 gestopt met lezen. En dat terwijl daarna het belangrijkste staat: er wordt verwacht dat je eigen onderzoek doet :)
Hoever was je daar mee gekomen? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Snelle suggestie: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL.
  • Intel Core i7-4710HQ
  • 8GB DDR3L RAM
  • 1TB HDD
  • 15,6" mat 1920x1080 scherm
  • GeForce GTX 860M (2GB)
  • Gigabit ethernet, 802.11ac, Bluetooth 4.0
  • HDMI 1.4, 2x USB 3.0, 1x USB 2.0
  • Windows 8.1
  • 22,86mm dik, 2,4kg zwaar
Volgens mij heb je dan een erg leuke laptop voor €1000.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:52:
Hey mede tweakers,

Ik heb een klein probleempje, ik wil een gaming laptop maar ik heb niet erg veel verstand van videokaarten etc daarom wil ik jullie hulp!

Ik wil graag een gaming laptop hebben, met een max budget van 1000 euro, ik ben van plan mijn laptop veel mee te slepen maar dat is eigenlijk geen probleem, ik neem het altijd mee als ik word opgehaald met een auto hahaha
Ik heb geen merk voorkeuren.
Kort maar krachtig verhaaltje, ik zoek een game laptop met een budget van 1000 euro.
Ik hoop jullie hiervoor genoeg te hebben geinformeerd, graag wacht ik op jullie antwoorden.

Mvg,

Jivvz
Nu is het hier geen Google - dus vragen wij meestal wat jezelf al hebt gevonden.

Maar wat voor games ga je spelen? :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:07

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:52:
Echter zo kort dat er nu weinig te adviseren valt. Open een nieuwe topic, beantwoord alle vragen en kom zelf met 2-3 opties. Dan pas kan er gericht advies gegeven worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.