Ik zoek een?
23" - 24" Monitor voor bij het Basissysteem van januari 2015. De monitor zal gebruikt gaan worden voor fotobewerking en wat basis videobewerking.
Wat is je budget?
~ 220,- euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar volgens mij staat de Dell Ultrasharp serie bekend om z'n goede kwaliteit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis, geen direct licht van buiten op het scherm.
Overige
Idealiter zou ik graag een 1920x1200px monitor kopen, maar dan kom ik al gauw uit bij de oudere pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart of de wat nieuwere pricewatch: Samsung S24C650BW Zwart.
Mocht er een scherm zijn die een Full HD resolutie heeft, maar stukken beter is dan 1 van bovenstaande 2 dan is dat ook prima.
Het is erg lastig om tegenwoordig in een winkel wat monitoren te vergelijken, vandaar dat ik graag van jullie ervaringen gebruik wil maken
Zelf gevonden
- pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
- pricewatch: Samsung S24C650BW Zwart
- pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
- pricewatch: Samsung S24D590PL Zwart
- pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
- pricewatch: Dell P2414H
23" - 24" Monitor voor bij het Basissysteem van januari 2015. De monitor zal gebruikt gaan worden voor fotobewerking en wat basis videobewerking.
Wat is je budget?
~ 220,- euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar volgens mij staat de Dell Ultrasharp serie bekend om z'n goede kwaliteit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis, geen direct licht van buiten op het scherm.
Overige
Idealiter zou ik graag een 1920x1200px monitor kopen, maar dan kom ik al gauw uit bij de oudere pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart of de wat nieuwere pricewatch: Samsung S24C650BW Zwart.
Mocht er een scherm zijn die een Full HD resolutie heeft, maar stukken beter is dan 1 van bovenstaande 2 dan is dat ook prima.
Het is erg lastig om tegenwoordig in een winkel wat monitoren te vergelijken, vandaar dat ik graag van jullie ervaringen gebruik wil maken
Zelf gevonden
- pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
- pricewatch: Samsung S24C650BW Zwart
- pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
- pricewatch: Samsung S24D590PL Zwart
- pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
- pricewatch: Dell P2414H