Toon posts:

Athlon systeem wordt steeds trager......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Athlon 700 systeempje met een AOpen AK72 Mobo, 128 MB PC133, viper II en 20 GB hdd. dat ding werkt op zich lekker vlot maar hoe langer ik er mee werk (zonder reboot!) hoe trager dat ie wordt :-(

iemand enig idee?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 15:27
Misschien dat je veel kopie/paste werk doet, dan kan je geheugen toch vol lopen??
Dan is alleen een herstart volgens mij nuttig ka, om het geheugen weer te legen..

Verwijderd

ja, na 40 km loopt het geheugen over...

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik ook al aan gedacht maar dat is het niet want wanneer ik dat soort akties niet doe wordt ie ook trager....
en ik wil niet rebooten want het systeem is ook de server voor internet, voor de rest van het netwerk

Verwijderd

misschien is je geheugen wel op, kan gebeuren met die dingen ;)

ahh een server, misschien wordt het beestje wel teveel belast door hem als server te hebben + erop te gamen/werken

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 21:51

FFF

als je gewoon pc100 geheugen hebt eraakt het idd vol en moet je hem restarten op z'n tijd
mvg FFF

Verwijderd

Nee joh, membturbo downloaden!
die defragged en leegt het memory om de zoveel tijd of na een bepaald kritisch punt!
Werkt perfect!
ik heb hem even voor je geupload (het is shareware, cacheleegmaak functie zit er niet op), staat op http://people.zeelandnet.nl/kasemier/memturbo.exe

Verwijderd

ow wacht, lamers zijn bang dat ik het infecteer met virussen en trojans, nou ja, zoek dan maar op www.tweakfiles.net daar vindt je hem ook ergens
Pagina: 1