Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Goedenavond,

Mijn S4 is gestolen op m'n werk vandaag en staat dus als gestolen geregistreerd na aangifte bij politie. Ik heb een advertentie op mp gemaakt met het imei van de gestolen telefoon. Ik neem aan dat dit geen kwaad meer kan aangezien ik de telefoon als gestolen heb opgeven en hier bewijs van heb dmv een procesverbaal?

Gr. Mike

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Advertentie op mp?

Wil je je eigen telefoon terugkopen(heling)?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52

BLACKfm

O_o

Wat geen kwaad meer kan?

De dief zal er in ieder geval niet minder mee kunnen werken. Factory reset en gaan met dat ding.

• mike30
Nee wil m'n eigen telefoon niet terugkopen wil anderen waarschuwen als ze een telefoon kopen en geen gestolen troep willen hebben dat ze even het imei vergelijken en als het het betreffende nummer is dat diegene iig aangegeven word.
Telefoon krijg ik er niet mee terug maar zou het rot vinden als iemand anders m'n gestolen telefoon koopt zonder dit te weten
Ik houd mp gewoon ook in de gaten en als ik er een zie die ongeveer dezelfde beschadigingen heeft als de mijne had ga ik er kijken als het in de buurt is.

Ik kreeg vanmiddag nog een screenshot op m'n dropbox 2 uur nadat hij gestolen was. Stond op wifi en was nog bij mij op werk aanwezig. Fijn zulke collega's

[ Voor 31% gewijzigd door mike30 op 12-01-2015 21:15 ]

• Daannn1987
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:01
Ben je lekker mee.... Heb je toevallig geen locatie geschiedenis aan staan?
https://maps.google.com/locationhistory/b/0

21xDMEGC 440wp (9240) ||| Pana 9j

• mike30
Nee had hem niet aanstaan. Had na de laatste update nogal wat battery drain dus was aan het kijken wat er nou zoveel batterydrain veroorzaakte dus ben wat dingen uit gaan zetten. De locatie geschiedenis was er 1 van.

Heb hem op marktplaats gezet met imei want ik denk als iemand zoiets steelt hij er wel vanaf wil. Maar als hij nog niet weg is zal hij wel op de Beverwijkse Bazaar of zoiets eindigen.

• The-Hi_End
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 19:28
locatiegeschiedenis kan je ook op afstand inschakelen (rechts bovenaan op het tandwiel klikken)
met een beetje geluk is er nog geen factory reset gedaan en kan je zien waar je toestel nu is...

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Kun je dat niet even aankaarten bij je baas? Misschien heeft iemand hem "per ongeluk" meegenomen en ligt hij ineens weer op z'n plaats na een mailtje van de baas.

Do what you love, do it often

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 16:37

• Daannn1987
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:01
Die kon ik nog niet.... had TS Gister moeten weten eigenlijk :o

21xDMEGC 440wp (9240) ||| Pana 9j

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:27
Op afstand inschakelen? nou dat werkt bij mij niet hoor.
Op tandwiel klikken gebeurd er niets, alleen de melding dat locatie is uitgeschakeld
Pagina: 1