Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Your Friendly Neighborhood Moderator
No. Title Length
1. "The Day Is My Enemy" 4:24
2. "Nasty" 4:03
3. "Rebel Radio" 3:52
4. "Ibiza" (featuring Sleaford Mods) 2:45
5. "Destroy" 4:28
6. "Wild Frontier" 4:28
7. "Rok-Weiler" 3:50
8. "Beyond the Deathray" 3:08
9. "Rhythm Bomb" (featuring Flux Pavilion) 4:12
10. "Roadblox" 5:00
11. "Get Your Fight On" 3:38
12. "Medicine" 3:56
13. "Invisible Sun" 4:16
14. "Wall of Death" 4:12
iTunes bonus track
15. "Rise of the Eagles" 3:47
Duidelijk dus dat unreleasde tracks als AWOL, Dogbit en Jetfighter niet op het album zullen staan. Alles nieuw materiaal dus
Jorgen schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:06:
Zoals altijd ben ik wel benieuwd naar nieuwe muziek van ze, want eigenlijk op elke cd die ze uitbrengen staan wel een paar echte knallers.

Ik kijk er weer naar uit, altijd leuk die eerste keer luisteren! Toen ik (soort van per ongeluk) in 1994 Music for the Jilted Generation kocht (om No Good (Start the Dance)) vond ik het eigenlijk best rare muziek, maar ik wende er snel aan en het leek elke keer luisteren beter te worden. Ben het ook zeker mee eens dat er altijd wel een paar knallers op staan, al zou ik voor hun beste nummers (gelukkig) wel andere kiezen
Nasty klinkt wel goed, had zo op het IMD album kunnen staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Investig8or op 18-01-2015 22:45 ]
Idiocracy: it is real!
Wat mij betreft had deze band er al lang mee moeten stoppen, of enkel als live band verder moeten gaan...
Tweede track die te horen is. Duidelijk dat het geen vrolijke CD gaat worden
Van de "review" bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/t...y-enemy/9200000038549620/ (ook al te preorderen)
Zag op de officiële site dat ze ook gaan touren in de UK. Nog niks in NL gepland. Maar Jan Smeets is ook nog niet klaar met aankondigen (Pharell Williams eat your heart uitThe Day Is My Enemy is een album dat je meeneemt op een reis door de niet in kaart gebrachte onderbuik van het nachtelijke stadsleven. Daar waar woede een altijd aanwezige energie is die op de loer ligt, net onder de oppervlakte van een prikkelbare kalmte. Liam Howlett: “I can’t tell you why this record came out so angry, I think it’s just inbuilt in me. It’s more about what I like music to do. I’ve always seen music I like as a form of attack. That’s what I use music for, it’s an attack. I didn’t plan this album to sound violent, it’s just the sound that came out of the studio, a kind of build up over the last 4 years. ‘Anger is an energy’, that’s a lyric which always resonated with me. The tension is buried deep in the music right from the first drop. It’s all about the sound having that sense of danger. That’s what The Prodigy sound is about.”
Hoe dan ook: belooft weer wat leuks
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
10 april in de HMHThe Eagle schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:39:
Nope
Van de "review" bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/t...y-enemy/9200000038549620/ (ook al te preorderen)
[...]
Zag op de officiële site dat ze ook gaan touren in de UK. Nog niks in NL gepland. Maar Jan Smeets is ook nog niet klaar met aankondigen (Pharell Williams eat your heart uit), en de HMH of Ziggo moeten ook gevuld blijven. Dus ik vermoed dat er wel NL tourdates zullen komen.
Hoe dan ook: belooft weer wat leuks
La la la la la la la la la
Ik zet Android, Poison, Mindfields en Everybody in the place altijd wel wat harder. Van het nieuwere werk vind ik Take me to the hospital, Thunder en You'll be under my wheels weer goed. Er zijn er geen nummers die ik gelijk afzet, hoogstens niet op repeatJorgen schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:53:
Ik ben wel benieuwd naar wat jij hun beste nummers vindt.
Idiocracy: it is real!
Als ik dat zo hoor dan zouden ze eigenlijk eens samen met Rammstein oid op het podium moeten klimmen. Die combi klinkt als een set die zo de boeken in kan als epic namelijkWom schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:26:
[video]
Tweede track die te horen is. Duidelijk dat het geen vrolijke CD gaat worden
Wie drumt er trouwens op het album? Meen dat dat bij Invaders Must Die Dave Grohl was. Klinkt als die kunnen ze hier ook wel weer gebruiken
Voor mij is dat sinds kort deze:Jorgen schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:53:
Ik ben wel benieuwd naar wat jij hun beste nummers vindt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mg-QFvD1YEo]
Combi van psytrance en The Prodigy, heerlijk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nieuw prodigy materiaal : ik Henk'um
Concert van prodigy: ik Henk'um
Prodigy vs Eskimo?: die Henk'ik'um'thuis'wel
Oeh... Eens kijken of ik iemand nog zo gek kan krijgen voor 10 april mee te gaan naar Rampsterdam
Ey!! Macarena \o/
Normaal gezien zal dat Leo Crabtree zijn, net zoals in de liveshows. Dave staat maar op een of twee tracks van IMD te drummen geloof ik.The Eagle schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:32:
[...]
Als ik dat zo hoor dan zouden ze eigenlijk eens samen met Rammstein oid op het podium moeten klimmen. Die combi klinkt als een set die zo de boeken in kan als epic namelijk
Wie drumt er trouwens op het album? Meen dat dat bij Invaders Must Die Dave Grohl was. Klinkt als die kunnen ze hier ook wel weer gebruiken
Dat is best wel een hele vette remix van MIJN favo Prodigy track, als die live zou worden ingemixt en ik was perongeluk in die zaal dan ging het dak eraf.The Eagle schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:32:
[...]
[...]
Voor mij is dat sinds kort deze:
[video]
Combi van psytrance en The Prodigy, heerlijk
En hier nog zo'n vette remix:SmauG schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:01:
[...]
Dat is best wel een hele vette remix van MIJN favo Prodigy track, als die live zou worden ingemixt en ik was perongeluk in die zaal dan ging het dak eraf.
Stampt de pan uit dit...
En hier een DJ die Voodoo People opnieuw gemaakt heeft: klik. Alles klopt, behalve dat Nirvana's Very Ape in deze wel gesampled is, en in Voodoo People ze het wel opnieuw ingespeeld hebben..
Maar alles is gesmapled.. Net als Smack My Bitch Up
[ Voor 31% gewijzigd door RaZ op 27-01-2015 16:31 ]
Ey!! Macarena \o/
De eerste keer dat ik die hoorde was live doorgemixt op een openlucht psytrance feestje, Koningsdag vorig jaar. En idd, dak ging dr compleet afSmauG schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:01:
[...]
Dat is best wel een hele vette remix van MIJN favo Prodigy track, als die live zou worden ingemixt en ik was perongeluk in die zaal dan ging het dak eraf.
Later nog met die DJ staan kletsen (vaag figuur op blote voeten en sandalen
Aanrader voor de Prodigy-liefhebber imo!
Mn autospeakers zullen het zwaar krijgen haha
[ Voor 25% gewijzigd door Majin Buu op 17-04-2015 23:30 ]
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC