Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

32" TV zonder veel poespas

Pagina: 1
Acties:

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik zoek een?
Een 32" TV voor in de slaapkamer. De TV zal enkel worden gebruikt om TV te kijken - met Telenet Digital TV via zo'n CI+ module. Gamen zal er niet op gebeuren, Facebook ook niet en zelfs Netflix komt niet aan de pas. 3D functionaliteiten mag je ook schrappen. Het is wel mogelijk dat de TV later aan de muur wordt opgehangen.

Wat is je budget?
Een budget is er niet maar aangezien ik gewoon op zoek ben naar een tv met een mooi scherm en wat fatsoenlijke speakers lijkt zo'n 300 euro wel genoeg?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV te kijken B)

Wat heb je zelf al gevonden?

http://tweakers.net/price...;379182;380892/categorie/
Gebaseerd op TV's met positieve gebruikersreviews ben ik wat gaan vergelijken, de TV functionaliteit lijkt me bij al de tv's hetzelfde, al kan de pricewatch: Samsung UE32H5000AW Zwart 10W meer aan geluid geven. Ik weet dat ik geen cinemageluid moet verwachten maar 10W meer kan toch alleen maar een voordeel zijn lijkt me. :+

Bovendien is deze tv ook een stuk goedkoper dan de Sony en de andere Samsung. Qua Prijs is de pricewatch: Samsung UE32H5000AW Zwart gelijk aan de LG maar als we het over merken hebben gaat mijn voorkeur uit naar Sony, Samsung of Panasonic. LG maakt, als ik de frontpage mag geloven, ook goede producten maar toch twijfel ik wat aan de kwaliteit, terecht? Geen idee.

TLDR: mijn voorkeur gaat naar de pricewatch: Samsung UE32H5000AW Zwart.

Welke vragen heb je hier nog over?
Maak ik de juiste keuze door deze tv aan te schaffen?

• filenox
Een goede keuze dus? Of waarom blijft het hier zo stil? :P

• Apollo89
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 14:56
Tja, veel valt er ook niet te zeggen over zo'n eenvoudig model, behalve dat dergelijke low-budget tv's meestal ook niet direct de beste beeld- en geluidskwaliteit geven.

LG zou ik zelf ook niet zien zitten op vlak van kwaliteit en Samsung eigenlijk ook al niet meer, te veel slechte ervaring (zowel zelf als vrienden/familie) met Samsung tv's die veel te snel kapot gaan. Ik zou eerder voor een Japanner (Sony, Panasonic) gaan dan voor een Koreaan (Samsung, LG).

Zelf zou ik een Sony BRAVIA KDL-32W705B (zwart) of KDL-32W706B (zilver) verkiezen, omwille van de uitstekende beeldkwaliteit voor een 32" tv. Deze beschikt ook over smart-functionaliteit. Indien je dan later toch eens gebruik zou willen maken van YouTube of Netflix, kan dat tenminste. Dit is een model dat van € 499 komt, maar nu al te vinden is voor € 379 (niet alleen bij webshops, maar ook gewoon bij Vanden Borre). Bij dit toestel zitten ook alle onderdelen reeds bij voor muurbevestiging. Indien je hem dan effectief aan de muur zou willen ophangen spaar je de kostprijs van een muurbeugel toch al uit.

• filenox
Wel, het hoeft niet perse een lowbudget tv te zijn, die extra gimmicks zijn gewoon niet nodig. Maken ze tegenwoordig geen high-end tv's meer zonder al die smart-functionaliteit? :P

De reviews over de Sony BRAVIA KDL-32W705B klinken inderdaad erg goed, uitstekend zelfs. :)

[ Voor 20% gewijzigd door filenox op 13-01-2015 23:49 ]

• Apollo89
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 14:56
Niet echt. De mid-range en high-end reeksen beschikken tegenwoordig allemaal over smart-functionaliteit. Enkel de echte low-budget reeksen moeten het nog zonder stellen.

• filenox
Het is uiteidenlijk de Sony BRAVIA KDL-32W705B geworden, prachtige tv! :)
Ook de Telenet CI-module werkt perfect.

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 14:10
Apollo89 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:35:
Tja, veel valt er ook niet te zeggen over zo'n eenvoudig model, behalve dat dergelijke low-budget tv's meestal ook niet direct de beste beeld- en geluidskwaliteit geven.

LG zou ik zelf ook niet zien zitten op vlak van kwaliteit en Samsung eigenlijk ook al niet meer, te veel slechte ervaring (zowel zelf als vrienden/familie) met Samsung tv's die veel te snel kapot gaan. Ik zou eerder voor een Japanner (Sony, Panasonic) gaan dan voor een Koreaan (Samsung, LG).

Zelf zou ik een Sony BRAVIA KDL-32W705B (zwart) of KDL-32W706B (zilver) verkiezen, omwille van de uitstekende beeldkwaliteit voor een 32" tv. Deze beschikt ook over smart-functionaliteit. Indien je dan later toch eens gebruik zou willen maken van YouTube of Netflix, kan dat tenminste. Dit is een model dat van € 499 komt, maar nu al te vinden is voor € 379 (niet alleen bij webshops, maar ook gewoon bij Vanden Borre). Bij dit toestel zitten ook alle onderdelen reeds bij voor muurbevestiging. Indien je hem dan effectief aan de muur zou willen ophangen spaar je de kostprijs van een muurbeugel toch al uit.
Naar aanleiding van je advies afgelopen week ook de 705B aangeschaft, tot nu toe erg tevreden. Bedankt!
Pagina: 1