Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-11 06:00
Ik heb al veel telefoons gehad die ik heb geroot. Maar bij dit toestel wilt het maar niet lukken. Kan iemand mij verder helpen. Er staat nu V1.12 op maar ik wil graag deze rom http://www.needrom.com/do...5-v9180-dual-sim-support/ erop zetten. Ik heb de stappen gevolgd maar ik krijg CWM recovery er niet op.

Alvast, Bedankt.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:47
Wat gaat er fout? Beetje lastig helpen met alleen de opmerking dat je cwm er niet op krijgt.

Met alleen dit zou ik zeggen check eens je drivers, probeer een andere Windows (7) machine, een USB 2 poort en een andere kabel.

Strava

• BlacKstaR-
Ik alles al geprobeerd alleen heb ik dit moment geen windows 7 apparaat beschikbaar. Ik heb een recovery tool moeten downloaden en de drivers geïnstalleerd. Maar als ik een batch file open dan krijg de keuze om CWM of TWRP recovery te installeren. Als een van de twee kies staat er sluit de usb kabel aan en druk op een willekeurige toets. Op dat moment hoort het toestel de recovery image te installeren alleen gebeurt er helemaal niks.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
BlacKstaR- schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:38:
Ik alles al geprobeerd alleen heb ik dit moment geen windows 7 apparaat beschikbaar. Ik heb een recovery tool moeten downloaden en de drivers geïnstalleerd. Maar als ik een batch file open dan krijg de keuze om CWM of TWRP recovery te installeren. Als een van de twee kies staat er sluit de usb kabel aan en druk op een willekeurige toets. Op dat moment hoort het toestel de recovery image te installeren alleen gebeurt er helemaal niks.
Je hebt wel USB Debugging aan staan? En hem in fastboot geboot?

• BlacKstaR-
Debug staat aan. Hoe doe je dat de telefoon in fastboot booten?

[ Voor 4% gewijzigd door BlacKstaR- op 12-01-2015 20:44 ]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Volume Up en Power.

• BlacKstaR-
Volume up is toch gewoon recovery mode?

• BlacKstaR-
Werkt nu eindelijk had de verkeerde USB drivers schijnbaar gebruikt.

• BlacKstaR-
Topic kan weer dicht, bedankt voor de hulp.
Pagina: 1