Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
heeft er hier iemand al ervaring met de a5? Ben erg benieuwd hoe die bevalt, qua beeld, batterij en snelheid.

mvg :)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:55
Waarom zou je uberhaupt interesse hebben in zo'n zwaar overpriced telefoon, als er goedkopere en veel snellere alternatieven zijn

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:08:
Waarom zou je uberhaupt interesse hebben in zo'n zwaar overpriced telefoon, als er goedkopere en veel snellere alternatieven zijn
zoals welke? wel samsung.

• mad-dog
Elke Samsung is overpriced?
Als je nagaat dat je voor een S4 nog steeds 325 euro betaalt en ik vorige week een snellere LG G2 voor 308 euro had.. Leuk zo'n aluminium randje bij de A serie, maar het blijft voornamelijk plastic

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:14:
[...]

Elke Samsung is overpriced?
Als je nagaat dat je voor een S4 nog steeds 325 euro betaalt en ik vorige week een snellere LG G2 voor 308 euro had.. Leuk zo'n aluminium randje, maar het blijft voornamelijk plastic
geen fan van samsung merk ik zo, maargoed ik zou graag wat horen over de samsung galaxy a5.

• mad-dog
Als je perse bij Samsung zou willen blijven zou ik eerder voor de S4 gaan.. Sneller en goedkoper..

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:20:
Als je perse bij Samsung zou willen blijven zou ik eerder voor de S4 gaan.. Sneller en goedkoper..
die heb ik nu al.

• mad-dog
Waarom zou je dan voor een langzamere telefoon gaan? :?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil gewoon graag wat horen over de a5.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Geen duidelijke OP en onderbouwing, daarom gaat dit op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.