Zelf gebouwde PC test bench

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjongste
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-02-2015
Nadat ik een Antec Skeleton, Coolermaster Testlab, HPC Techstation en een Banchetto K allemaal geprobeerd heb, heb ik toch maar eens zelf een test bench in elkaar geknutseld. Ik ben niet heel erg handig, dus ik hoor graag adviezen hoe ik sommige dingen anders had kunnen doen.

Hier kan je zien wat ik gebouwd heb.

http://youtu.be/26Rrzt_cT1c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ziet er goed uit!
Ik kan het niet goed zien, maar heb je er pootjes onder gezet?? (onder de bench)

Misschien voor de finishing touch...gaten in de bench maken (en op pootjes zetten) voor het cable managemant, kun je makkelijker gebruiken zonder dat de draden in de weg zitten ;)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad wel leuk en handig uit!

Zoals je in het filmpje al zegt, zou ik idd ook de randen wat mooier maakt en als je dan toch bezig bent, zou ik ook het hout verven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:49
mooi gemaakt , ik heb laast ook hetzelfde idee gemaakt , alleen ik heb by de myne er nog een verdieping op , zoals testbench meestal hebben .

de voeding op de bodem mdf plaat en het moederbord op de plank er boven .

werkt prima en is ook weer prima op te bergen.

grt timberwolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjongste
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-02-2015
Bedankt allen voor jullie reactie. Ja, er zitten anti-slip pootjes onder, maar ik die zijn maar 15mm hoog. Ik wil ze iets hoger, dan kan ik ook makkelijker de kabels onder het bord kwijt. Gaten in het bord verzwakken wel de structuur, maar MDF is sterk spul. Handvaten zou ook handig zijn, niet om met het zwikkie aan de wandel te gaan, maar om tijdens het bouwen alles makkelijk een kwart slag te kunnen draaien. Zodra ik er happy mee ben, alles demonteren, ronde hoeken freezen etc. en dan zwart spuiten. Timberwolfs, ik heb er express voor gekozen om alles op één laag te houden. Je kan dan overal wel heel makkelijk bij. Tja het is dan wel een groot lel op je tafel. Elk voordeel heb zijn nadeel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
hjongste schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 06:32:
Bedankt allen voor jullie reactie. Ja, er zitten anti-slip pootjes onder, maar ik die zijn maar 15mm hoog. Ik wil ze iets hoger, dan kan ik ook makkelijker de kabels onder het bord kwijt. Gaten in het bord verzwakken wel de structuur, maar MDF is sterk spul. Handvaten zou ook handig zijn, niet om met het zwikkie aan de wandel te gaan, maar om tijdens het bouwen alles makkelijk een kwart slag te kunnen draaien. Zodra ik er happy mee ben, alles demonteren, ronde hoeken freezen etc. en dan zwart spuiten. Timberwolfs, ik heb er express voor gekozen om alles op één laag te houden. Je kan dan overal wel heel makkelijk bij. Tja het is dan wel een groot lel op je tafel. Elk voordeel heb zijn nadeel :-)
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat! MDF is zeker sterk spul, handvaten is ook een mooie toevoegin...
Misschien een beetje moeilijk, maar het zou (lijkt mij) helemaal mooi zijn als de handvaten en de poten hetzelfde zijn. (denk daarbij aan de Cosmos II etc.)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerhigh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:04
Goed idee! ga eens achter de benodigd heden aan :)
Pagina: 1