Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Poll scoreGreen

Pagina: 1
Acties:

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Probleem: Bij de resultaten van de Poll verwacht ik dat mijn resultaat gearceerd is. Dat was eerder ook zo dacht ik, maar momenteel is de optie die het meest stemmen gearceerd (class scoreGreen). Wellicht dat deze bug bij een van de iteraties is ontstaan?

Verwachte resultaat: Gekozen optie in de poll is gearceerd bij de resultaten.

• Jelv
  • Niet online
tl;dr
In de resultaten van de poll is de #1 is gehighlight. Gangbaar is dat de gekozen optie gehighlight word. Voorbeeld (optie 3 had ik gekozen i.v.m. Fallout Shelter!):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xffC0pu.png

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dit is voor zover ik weet by design omdat niet opgeslagen wordt op welke optie je gestemd hebt. Zie ook crisp in "Nieuwe poll, kan niet stemmen?". :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Jelv
  • Niet online
Migrator schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:14:
Dit is voor zover ik weet by design omdat niet opgeslagen wordt op welke optie je gestemd hebt. Zie ook crisp in "Nieuwe poll, kan niet stemmen?". :)
Vandaar, dan kan de geselecteerde optie ook niet aangegeven worden... De groene highlight is dan overbodig, het staat tenslotte al gesorteerd op de meeste stemmers, en verwarrend omdat het niet je eigen stem aangeeft.