NFS Rivals - 30 FPS cap?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahley
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07-2020
Hoi,

Dus ik heb Need for Speed Rivals geïnstalleerd gisteren, alleen ben ik erachter gekomen dat er een 30 FPS cap op zit. Ik dacht in eerste instantie dat mijn videokaarten niet meer konden hebben, maar de framerates zakken nooit naar <30. Ook kan ik nergens een vsync optie vinden, aangezien ik last heb van screen tearing.

Ik vroeg mij af of iemand dit ook heeft gehad, en of hier misschien een oplossing voor is? Ik weet bijna wel zeker dat ik op 60 FPS moet kunnen spelen.. Of is dit gewoon een hele slechte port :?

edit: Ik heb de game niet gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Dahley op 12-01-2015 13:37 ]

BitFenix Shadow | MSI Z97-G45 | Intel i5 4590 | 2x GTX 570 reference | 8GB DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 11:45
Met even zoeken op google of het forum had je erachter kunnen komen dat er
punt 1 al een topic over bestaat
punt 2 dat de cap inderdaad te maken heeft met een slechte port en te verhelpen schijnt te zijn(ook al geeft EA een andere reden voor de cap).

Er wordt op tweakers toch ook een beetje eigen inzet verwacht en bovendien zul je weinig hulp krijgen met een pirated game ondanks je eerlijkheid daarover. (Zie ook faq)

[ Voor 10% gewijzigd door Flex0r op 12-01-2015 14:17 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
Wat Flex0r al aangeeft. Met iets meer inzet is daar wel wat over te vinden. Het feit dat het om een illegale game gaat zorgt er echter voor dat ik hier wel een slotje aan hang.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.