Nu ik een tijdje in m'n nieuwe appartement woon ben ik wat gewend aan mijn nieuwe situatie. Daarbij uiteraard mijn oude spul meegenomen.
Mijn huidige situatie:
Computer met deze boxenset:
pricewatch: Logitech Z506
TV via 3,5mm jackplug dinges met deze set:
pricewatch: Logitech X-230
Opzich tevreden mee. Echter, ik gebruik dat 5.1 nooit en dat vind ik dus zonde. Ook via mijn TV heeft dit geen nut (kabels niet mooi wegwerken en heb t überhaupt ook nooit gehad, dus ga het ook niet missen
) Iets wat me ook stoort is dat ik de tv niet met de afstandsbediening harder of zachter kan zetten. Wat wil ik dus gaan doen:
5.1 setje van de PC gaat in de verkoop.
2.1 setje van de TV gaat naar de PC.
De TV blijft dus achter zonder speaker, daar mag wat nieuws komen!
Waar ben ik naar op zoek?
- Soundbar idee staat me wel aan, met weinig kabels
- Subwoofer mag
- Moet aangesloten op een dergelijke manier dat ik gewoon weer met volumeknoppen de tv harder en zachter kan zetten. Nu moet/moest ik elke keer het hoofdtelefoonvolume veranderen via menu/opties. Nogal omslachtig dus.
- Budget; liefst zelfde als bedrag van verkoop boxen + x360 straks
- Geluidskwaliteit: gewoon prettig, hou wel van muziek met bass, dus moet wel beetje klinken.
Ik heb zelf wel wat gezocht maar heb er echt 0,0 verstand van, daarom de vraag hier. Hopelijk hebben jullie wat mooie opties voor me
Mijn huidige situatie:
Computer met deze boxenset:
pricewatch: Logitech Z506
TV via 3,5mm jackplug dinges met deze set:
pricewatch: Logitech X-230
Opzich tevreden mee. Echter, ik gebruik dat 5.1 nooit en dat vind ik dus zonde. Ook via mijn TV heeft dit geen nut (kabels niet mooi wegwerken en heb t überhaupt ook nooit gehad, dus ga het ook niet missen
5.1 setje van de PC gaat in de verkoop.
2.1 setje van de TV gaat naar de PC.
De TV blijft dus achter zonder speaker, daar mag wat nieuws komen!
Waar ben ik naar op zoek?
- Soundbar idee staat me wel aan, met weinig kabels
- Subwoofer mag
- Moet aangesloten op een dergelijke manier dat ik gewoon weer met volumeknoppen de tv harder en zachter kan zetten. Nu moet/moest ik elke keer het hoofdtelefoonvolume veranderen via menu/opties. Nogal omslachtig dus.
- Budget; liefst zelfde als bedrag van verkoop boxen + x360 straks
- Geluidskwaliteit: gewoon prettig, hou wel van muziek met bass, dus moet wel beetje klinken.
Ik heb zelf wel wat gezocht maar heb er echt 0,0 verstand van, daarom de vraag hier. Hopelijk hebben jullie wat mooie opties voor me
Therefore I must know what I am doing. Maybe.