Waardering domeinnamen

Pagina: 1
Acties:
  • 571 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentjanv
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 11:15
Hoi iedereen,

heb hier een lijstje van domeinnamen welke ik in mijn bezit heb. Ik zou deze graag verkopen maar weet niet goed of ik ze best in een keer doorverkoop dan wel individueel probeer te verkopen. Wil er echt niet zoveel tijd insteken naast mijn investering en ben al tevreden met een kleine winst. Hoeveel schatten jullie onderstaande verzameling in, of waarderen jullie enkele individuele domeinnamen?

*snip*

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 12-01-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Wat een gek er voor geeft. Een domeinnaam heeft natuurlijk geen intrinsieke waarde, hoogstens de waarde die een mogelijke koper er aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentjanv
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 11:15
418O2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:35:
Wat een gek er voor geeft. Een domeinnaam heeft natuurlijk geen intrinsieke waarde, hoogstens de waarde die een mogelijke koper er aan hangt.
Zeker gelijk; al 'vermoed' ik dat enkele hiervan toch wel enige waarde hebben in het opzichte van zoek-rankings? bijv; audioloog.be ; een hoorcentrum met die domeinnaam zal vrijwel zeker bovenaan komen te staan wanneer men zoekt naar een audioloog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
418O2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:35:
^ Dat. Einde verhaal. Dit is niet waar Internetmarketing & Social Media voor bedoeld is.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.