Beste allemaal,
In mijn programma (gemaakt met VB 2010) zou ik graag gebruik maken van het ISDN modem. Op dit moment doe ik dat via ShellExecute. De huidige code ziet er dus zo ongeveer uit:
Helaas werkt dit niet stabiel. Ik krijg om de haverklap de volgende melding:
Alle hulp is dus meer dan welkom
In mijn programma (gemaakt met VB 2010) zou ik graag gebruik maken van het ISDN modem. Op dit moment doe ik dat via ShellExecute. De huidige code ziet er dus zo ongeveer uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Dim start_info As New ProcessStartInfo("rasdial", "Inbelverbinding TestGebruiker TestWachtwoord")
start_info.RedirectStandardOutput = True
start_info.UseShellExecute = False
Dim proc As New Process()
proc.StartInfo = start_info
proc.Start() |
Helaas werkt dit niet stabiel. Ik krijg om de haverklap de volgende melding:
Daarom zou ik graag willen overstappen naar een iets "betrouwbaardere" oplossing. Ik had gehoopt daar net iets meer over te kunnen vinden dan nu het geval is: kom alleen allerlei "serial (rs232) componenten" tegen. Dus voor communicatie het het ISDN modem via de seriële poort. Ik gebruik echter een PCI ISDN modem.Verbinden met ISDN mIslukt: Connecting to Inbelverbinding... Remote Access error 651 - The modem (or other connecting device) has reported an error. For more help on this error: Type 'hh netcfg.chm' In help, click Troubleshooting, then Error Messages, then 651
Alle hulp is dus meer dan welkom