3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Je haalt de woorden uit mijn mondOp donderdag 14 juni 2001 11:51 schreef DaBit het volgende:
UTFS, DangerDen, Swiftech
Kijk dan is bij die link....ik wil ook weten hoe dat blok werkt. KIJK DUS EERST VOORDAT JE WAT ZEGTOp donderdag 14 juni 2001 11:53 schreef jordyb het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond
En laten jullie je kast gewoon open met waterkoeling ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Op donderdag 14 juni 2001 11:55 schreef JT het volgende:
[..]
Kijk dan is bij die link....ik wil ook weten hoe dat blok werkt. KIJK DUS EERST VOORDAT JE WAT ZEGT
Je vraagt welke koelblok je het beste kan gebruiken.Op donderdag 14 juni 2001 11:50 schreef JT het volgende:
Welke ? Ik wil gaan koelen zonder peltier en 21 liter.
Is dit wat ? Heeft iemand aervaringen met deze blokken ?
Na dan antwoord DaBit En dan is het nog niet goed.
De DangerDan en Swiftech zijn het beste
En je wilt zonder peltier koelen. Het koelblok wat ik achter die link zag zaten als 2 peltiers in
Dit komt wel heel erg bot over......Kijk dan is bij die link....ik wil ook weten hoe dat blok werkt. KIJK DUS EERST VOORDAT JE WAT ZEGT
Verwijderd
ik zag het verkeerd
Alleen zijn waterblokken zijn op volgens mij.
Dus dan kan je ze niet kopen
die site
Ik bied dan ook vanaf nu niets meer te koop aan totdat ik een goede verkoopserie helemaal af heb. Dit gaat een tijd duren. Voor een goed koelblok zou ik swiftnets adviseren.
Maar ik wil niet alleen weten welke het beste is, maar ook hoe dat andere blok onder de link koelt. Als ik het laatste niet wou gebruiken dan had ik wel de search gebruikt
Nogmaals, sorry !!!!!!! Het spijt me !!!!!!!!!
Ecodan warmtepomp
Ja, maar anders wacht ik wel ff.Op donderdag 14 juni 2001 12:01 schreef jordyb het volgende:
Oeps sorry
ik zag het verkeerd
Alleen zijn waterblokken zijn op volgens mij.
Dus dan kan je ze niet kopen
[..]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Antwoord staat er al.Op donderdag 14 juni 2001 12:02 schreef JT het volgende:
Maar ik wil niet alleen weten welke het beste is, maar ook hoe dat andere blok onder de link koelt.
Hij verkoopt ze niet meer. dus nuttig is het niet om nu nog te weten hoe ze koelen
Ze zijn van aluminium.
Verwijderd
Die blokken van Enno doen 't volgens mij wel redelijk als je geen pelt gebruikt. Maar 't ontwerp (geboorde U in 't blok) is een beetje achterhaald. Mocht je goedkoop zo'n blok aan kunnen komen, dan doe je daar geen slechte koop mee.
Verder schijnen de DangerDen's en Swiftech blokken wel goed te zijn. Ik draai op een eigen ontwerp blok, dus ik kan er niet zo heel veel over zeggen. Ze winnen het in bijna alle testen, die 2 blokken. (omdat de mijne niet meedoet
Maar hij gaat ze toch weer maken ? Ze kome toch weer ? Of lees ik dat nou verkeerd ?Op donderdag 14 juni 2001 12:03 schreef jordyb het volgende:
[..]
Antwoord staat er al.
Hij verkoopt ze niet meer. dus nuttig is het niet om nu nog te weten hoe ze koelen
Ze zijn van aluminium.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Want ik draai op een Golden Orb.
P3 800EB en niet te overklokken. (ligt aan het memory)
En waterkoeling ben ik niet goed in. Want ik heb geen opleidingen gedaan als techniek of elktro of wat ever.
Ik weet niet eens de namen. Dus kan je nagaan.
U vorm ? dus maar 1 x heen en terug ?Op donderdag 14 juni 2001 12:04 schreef DaBit het volgende:
Sorry, ik had de link ff gemist. Ik check die topics hiero als de computer moet werken, en ik toch ff 2 minuutjes niks te doen heb.
Die blokken van Enno doen 't volgens mij wel redelijk als je geen pelt gebruikt. Maar 't ontwerp (geboorde U in 't blok) is een beetje achterhaald. Mocht je goedkoop zo'n blok aan kunnen komen, dan doe je daar geen slechte koop mee.
Verder schijnen de DangerDen's en Swiftech blokken wel goed te zijn. Ik draai op een eigen ontwerp blok, dus ik kan er niet zo heel veel over zeggen. Ze winnen het in bijna alle testen, die 2 blokken. (omdat de mijne niet meedoet)
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Je leest niet verkeerd.Op donderdag 14 juni 2001 12:05 schreef JT het volgende:
[..]
Maar hij gaat ze toch weer maken ? Ze kome toch weer ? Of lees ik dat nou verkeerd ?
Maar laatste pdate van zijn site is:
18-11-2000
Dus ik geef je weinig kans dat hij ze nog gaat maken
Ecodan warmtepomp