Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Ik ben op zoek naar wat advies als het aankomt op een nieuwe headset.

ik heb zelf de logitech G930 al 2.5 jaar in mijn bezit en deze is mij echt prima bevallen. altijd geroepen dat als deze stuk zou gaan ik meteen weer dezelfde terug zal kopen maar omdat we nu al enige jaren verder zijn wil ik toch ook andere opties verkennen.

de mic is afgebroken van de 930 en de batterijduur is niet meer wat het was. ook laat het leer van de oor kussens los.

Ik heb 1 en ander opgezocht over de Astro a50 gen 2 maar zie toch veel mensen ondanks dat ze zeggen dat het geluid nog beter is dan de 930 dat er een hummend geluid in de headset zit als de mic aan slaat.

als dit echt zo is dan ga ik me daar zeker aan iriteren, helemaal voor dat bedrag.

zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of is de astro a50 gen2 echt zijn meerprijs waard tegenover de g930?

Groetjes.

Fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:14
Heb zelf a50 1ste gen,en mic heeft geen zoomend geluid.Ik weet niet of elke a50 2gen die zoomend geluid heeft,wat ik erover heb gelezen is dat je het alleen hoort als je gamevolume uit is.

Anders kijk ook even naar steelserie h wireless.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:37
Ik heb zelf een A50 (heb hem nu een jaar is dat dan gen1?) en ik moet zeggen dat als deze stuk zou gaan ik blind weer voor een A50 zou gaan.
Kostbaar? ja absoluut maar heb heel wat headsets op mn kop gehad en deze is echt de beste wat ik ooit heb gebruikt voor games.
Zoemend geluid? nog nooit last van gehad. Het is zo kristal helder als het maar kan. Het geluid van de mic is zo goed dat de vrienden met wie ik speel zeggen alsof ik naast ze sta zo helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
oke. dan ben ik overtuigt m.b.t. to microfoon. maar is de 150 euro extra tegenover de logitech g930 het waard in kwaliteitsverschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Eerlijk gezegd weet ik dat niet. Ik heb nog nooit de g930 getest. Toen ik mn A50 heb getest wilde ik niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
dat gevoel heb ik ook gehad met die 930. het enige nadeel wat ik nu nog zie tegenover de 930 is dat het bereik iets korter is met het wifi signaal. dat is voor bij de pc niet erg maar in de zomer zit ik ook weleens graag buiten en dan lekker chillen in de zon met spotify op. ook heb ik in het weekend weleens lange game sessies waarbij de batterij duur verstreken wordt en je dan aan de usb kabel moet. schijnt met de a50 een erg korte kabel te zijn. dus als ik dit meeneem in mijn overweging dat neig ik toch weer naar de 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
G930 blijft een goede headset :-) zelf nu aan me 2e setje alweer.
Heb de A50 ook getest...geluid moet ik zeggen wel subliem...maar hecht toch wel waarde aan de draadloosheid :-)

Het is ook een kwestie van smaak..de G930 is wel wat zwaarder op het hoofd maar dat komt omdat ie draadloos is.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
maar de A50 is ook draadloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Ik heb er eerlijk gezegd zelf een kabel bij aangeschaft voor mn lange gamesessies. De kabel die erbij zit is idd erg kort (iets van 40cm ofzo).
Ben naar Mediamarkt gegaan en heb voor 5 euro een anderhalf meter kabel gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Wrijft slaap uit zijn ogen :-) niet wakker vandaag :-)

;)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hahahahaha

moet wel zeggen dat ik de kwaliteit van de A50 op 10+ meter wel achteruit vind gaan.
Maar goed als ik game doe ik dat niet op 10+m van mn pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik denk dat ik toch weer voor de G930 ga. ik ben bekend met het product en heb er nooit een slecht woord over gehad. better safe then sorry denk ik dan maar :)

bedankt voor al jullie input.
Pagina: 1