Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe game laptop

Pagina: 1
Acties:

• Buddhaar
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-03-2021
Hallo allemaal,

Naar een lange zoektocht die mij nabij wanhoop drijft ( Zoveel keus!!!) heb ik het forum van tweakers gevonden. Nu zie ik veel mensen die een goed antwoord krijgen en ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen!

Wat ga je met je laptop doen?

Ik speel veel games zoals World of Warcraft en League of Legends. Ook wil ik in de toekomst wat meer grafisch zware spellen gaan spelen zoals Battlefield Hardline etc. Ook download ik veel en gebruik mijn laptop voor op school, stage en veelal thuis.

Wat is je budget?
Ongeveer tussen de 1000 en 1400 euro. Iets meer of minder is ook geen probleem

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja dagelijks maar het gewicht is geen probleem. Ook accuduur moet geen heel groot probleem zijn gezien er eigenlijk altijd wel een stopcontact nabij is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee. Als het maar geen Acer is.

Ik heb me laten vertellen dat ik op zoek ben naar een laptop met een GTX 970 of 980. Is dat correct of volstaat de GTX 800 series ook? Een SSD schijf zou ook fijn zijn.

Ik wacht met smart op jullie suggesties! :)

Verwijderd

Buddhaar schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:44:

*knip*

Ik heb me laten vertellen dat ik op zoek ben naar een laptop met een GTX 970 of 980. Is dat correct of volstaat de GTX 800 series ook? Een SSD schijf zou ook fijn zijn.

Ik wacht met smart op jullie suggesties! :)
Als je geen haast hebt met het aankopen van de laptop, dan zou ik nog even wachten tot er (meer) modellen met een 900-serie kaart op de markt zijn.
Voor 1400-1500 euro heb je dan een systeem met een GTX 970 of 980 en daar kun je wel een tijd mee vooruit!