Hallo allemaal.
Onlangs ben ik tot de conclusie gekomen dat ik en (game)pc wil.
ik ben van plan hem zelf in elkaar te zetten (heb dit nog nooit gedaan) en de onderdelen dus ook los te kopen. de pc is bedoel om op te game (recente game's). ik heb een aantal site's geraadpleegd om te weten te komen wat ik allemaal nodig heb en waar ik op moet letten bij het uitzoeken van de onderdelen. ik heb een aantal producten uitgezocht die mij wel geschrikt lijken.
Cooler Master CM 690 III Black
Corsair RM Series 750W
G.Skill RipjawsX 8GB DDR3-1866 CL10
Gigabyte Z97X-UD5H
Intel Core i7 4790K
Kingston SSDNow V300 240GB (Toshiba)
MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
Samsung 840 Series Pro 128GB
Samsung SH-224BB/BEBE
ik weet echter niet precies of alles nu wel in de behuizing(Cooler Master CM 690 III Black) past. ook vroeg ik me af of het verstandig was nog andere koeling's componenten te kopen, en of Corsair RM Series 750W genoeg stroom levert voor de pc.
ook vroeg ik mij af of dit een geschikte pc is om op te gamen. en over er onderdelen zijn die ik beter zou kunnen vervangen.
mijn budget is ongeveer 1500,-
alvast bedankt en sorry voor de hoeveelheid vragen
Onlangs ben ik tot de conclusie gekomen dat ik en (game)pc wil.
ik ben van plan hem zelf in elkaar te zetten (heb dit nog nooit gedaan) en de onderdelen dus ook los te kopen. de pc is bedoel om op te game (recente game's). ik heb een aantal site's geraadpleegd om te weten te komen wat ik allemaal nodig heb en waar ik op moet letten bij het uitzoeken van de onderdelen. ik heb een aantal producten uitgezocht die mij wel geschrikt lijken.
Cooler Master CM 690 III Black
Corsair RM Series 750W
G.Skill RipjawsX 8GB DDR3-1866 CL10
Gigabyte Z97X-UD5H
Intel Core i7 4790K
Kingston SSDNow V300 240GB (Toshiba)
MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
Samsung 840 Series Pro 128GB
Samsung SH-224BB/BEBE
ik weet echter niet precies of alles nu wel in de behuizing(Cooler Master CM 690 III Black) past. ook vroeg ik me af of het verstandig was nog andere koeling's componenten te kopen, en of Corsair RM Series 750W genoeg stroom levert voor de pc.
ook vroeg ik mij af of dit een geschikte pc is om op te gamen. en over er onderdelen zijn die ik beter zou kunnen vervangen.
mijn budget is ongeveer 1500,-
alvast bedankt en sorry voor de hoeveelheid vragen