Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
mn iphone 4s belt op willekeurige momenten gewoon random contacten uit mn adresboek, niet vanuit mn broekzak maar gewoon als die op tafel ligt en zonder dat ik het door heb.

in het logboek staat dan een uitgaande oproep.

mn telefoon heeft de laatste updates gehad en werkt verder gewoon prima, maar heb het nu al een stuk of 5x gehad de afgelopen 3 maanden.

meer mensen die dit ook hebben en hier misschien een oplossing voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:51
Is het toestel voorzien van een jailbreak? Wellicht spyware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al eens een reset/reinstall gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
nee geen jailbreak, reinstal ook al gedaan (backup terug gezet)

maar daarna ook een paar keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 22:36
Probeer eens reinstall zonder back up terug te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
in dat geval heb ik niet zo veel aan mn mobiel, aangezien het willekeurig gebeurt, niet dagelijks ofzo

als ik geen backup erop zet dan heb ik geen contacten, mails enz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zit je home button soms vast en start Siri automatisch die daarna denkt dat je een bel commando hebt gezegd. Ik had dit met mijn kapotte home button op mijn 3GS maar daarop stond nog geen siri maar was het voice control, Voice Control was vele malen slechter en zo gebeurde dit ook bij mij maar ik vrees dat het iets anders want Siri is van een veel hogere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Touchscreen kan mogelijk random input geven. Gebeurt dit als ie aan de lader ligt ?

Zet screen timeout eens op onbeperkt, ga een film kijken of computeren en laat hem in de hoek van je oog aanstaan (niet te fel zetten da's zonde van het lcd'tje). Dan heb je iig door wat er gebeurt qua acties...dus is het echt heel random en gebeurt er van alles, of is het echt klik --> adresoboek --> scroll scroll --> hoppa?

Dat laatste is wel bizar en ruikt naar malware oid idd.
Pagina: 1