Laptop; 500/600; i5/17/amd ;15,6 inch; gamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil graag gamen, league of legends. Verder zou ik ook een beetje willen facebooken, twitter, youtube kijken etc. Ik zou graag Windows op mijn laptop willen, de versie maakt me niet uit.
ivm school lijkt word, exel etc. wel handig.

Wat is je budget?
Mijn budget ziet rond de 550/600 euro. dat is exclusief bezorgings kosten. als er een beter laptop is die 10/20 euro meer is, zou ik dat geen probleem vinden

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben niet vanplan om mijn laptop veel mee te nemen, als de accu 3 uur achter elkaar aan kan staan vind ik het goed. de laptop liever niet zwaarder dan 3kg. het beeld kan gewoon 15,6 inch zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb liever geen 'b merken' ofzo. het liefst heb ik een bekend merk,maar het hoeft geen game merkt te zijn zoals MSI (mag natuurlijk wel). ik sta voor de rest overal wel voor open. Ik wil absoluut geen touchscreen :) word daar helemaal gek van :)

Ik ben niet zo bekend met laptops (sorry dat ik dit zeg ;) ) kom dan vaak op 'actie kanllers' van media markt uit etc. :/

deze laptop kon ik niet vinden maar hier is de volledige naam.
HP Pavilion 15-p042nd, zit wat boven mijn budget maar kan naar aanbiedingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi cr 60 met een i3 en hd4600 chip is prima voor jou doeleind. (Ik doe er namelijk precies het zelfde mee). En voor jou budget kan je ook nog een crucial mx100 ssd monteren en 8gb ram (wat ik ook heb gedaan). Dan heb je een heerlijke machientje met lol op 60 fps. Ik heb overigens wel de 17,3 inch (cr 70 2m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
http://www.paradigit.nl/a...7aa/80035093/details.aspx
en deze?
Deze heb ik twee weken terug gekocht, werkt perfect met league of legends... speel op highest quality.

[ Voor 40% gewijzigd door StefanFr12 op 12-01-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:59:
Msi cr 60 met een i3 en hd4600 chip is prima voor jou doeleind. (Ik doe er namelijk precies het zelfde mee). En voor jou budget kan je ook nog een crucial mx100 ssd monteren en 8gb ram (wat ik ook heb gedaan). Dan heb je een heerlijke machientje met lol op 60 fps. Ik heb overigens wel de 17,3 inch (cr 70 2m)
heb je misschien een linkje? kom alleen op slavishe sites etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StefanFr12 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:27:
http://www.paradigit.nl/a...7aa/80035093/details.aspx
en deze?
Deze heb ik twee weken terug gekocht, werkt perfect met league of legends... speel op highest quality.
ziet er netjes uit! voor de prijs kom ik wel uit :) ik kijk eerst nog even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:34:
[...]

ziet er netjes uit! voor de prijs kom ik wel uit :) ik kijk eerst nog even verder
Ik zou je aanraden om Acer links te laten liggen, ik gok dat de meeste tweakers dat met mij eens zullen zijn. Acer verkoopt op specs, niet op kwaliteit. Vreemde aan de specs is wel dat ze bij paradigit vertellen dat de processor op 2.6 GHz geklokt is, volgens de pw is dit geklokt op 1,7GHz :? Verder heeft de HDD een snelheid van 5.400 rpm (en dus niet 7.200 rpm). Zelf weten, ik zou eerder voor een msi gaan, dan weet je dat je kwaliteit in huis haalt.

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanFr12
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-08-2022
Nja, me vorige acer had ik 3 jaar, en werkt nog steeds... nooit klachten mee gehad, processor is wel 2,6 Ghz staat ook op het stikkertje :) En idd 5400 rpm maarja gewoon een ssd erin gooien ^^

En het is trouwens ook geen Full HD.

Add me trouwens op league : StefanFR12

[ Voor 7% gewijzigd door StefanFr12 op 12-01-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
Deze HP heeft een i5 ipv een i7 zoals je al noemt in je start post.
voor de rest mooie specificaties:

pricewatch: HP Pavilion 15-p035nd
Pagina: 1