Teredo in de weg op poort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeatMummy
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-02-2023
Beste mede tweakers,

ik heb een probleempje en ik vroeg me af of jullie mij konden helpen.
ik heb een all in one router van kpn, de thomson TG789vn. een prima ding al zeg ik zelf.

Maar nu komt het probleem, ik heb laatst black ops 2 gekocht zodat ik het met vrienden kon spelen en toen kwam ik er achter dat mijn nat op strict stond.
Geen probleem dacht ik dus ik denk ze even mijn poorten open en ik kan spelen, maar dat was niet zo gemakkelijk. om even lang verhaal kort te maken. Teredo gebruikt port 3074 udp die ik nodig heb voor cod bo2 alleen hij host het intern vanaf een ip dat niet in mijn thuis netwerk staat, dus mijn pc is .2 en Teredo zit op .5 alleen met die poort de rest zit wel op bestaande apparaten in mijn huis.

Nu vroeg ik me af of iemand een oplossing heeft, ik heb het al geprobeerd te verwijderen maar ik kan teredo alleen zien als ik via netwerk>netwerkinfrastructuur>eigenschappen (rechter muis op router)>instellingen ga. en als ik hem daar probeer te verwijderen of te wijzigen krijg ik een melding dat ik dat via de webbrowser instellingen moet doen. maar daar kan ik ze niet vinden.
Ook via CMD en dan uitzetten werk niet.

Heeft iemand nog een idee?

Alvast bedankt,
Thomas