Goeiedag.
Ik zit nu al een tijdje met een probleem zo medio december logde ik in op world of warcraft en ik merkte dat mijn beeldscherm last had van geflicker en telkens als ik bewoog dat er een een streep doorheen kwam (Ik speel windowed mode) Er is nergens last van als je gewoon full screen speelt maar toch.
Het 2de euvel was dat mijn fps meer dan gehalveerd was waar ik in mijn garrison een stabiele 60 fps had kreeg ik nu nog maar 30 fps met spikes naar 20. Nu heb ik andere spellen geprobeerd en daar heb ik dus totaal geen last. Daarbij had ik er eerder nooit last van ook met warlord of draenor launch vrijwel niks. Ik heb het ook als ik hearthstone speel het is dermate traag.
Mijn system specs zijn dan.
q6600
gtx 650
3 gb geheugen
750 gb harde schijf
windows vista 32 bit
Wat ik al heb geprobeerd is:
Mijn videokaart drivers updaten.
Alle blizzard games verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb contact gehad met tech support maar die wisten het zo even niet.
Voor zover ik weet zijn er geen andere settings veranderd.
Als ik kijk op het forum van blizzard zie ik vooral zeg maar mensen die problemen hebben met high end systemen, en vrij weinig met systemen zoals wat ik heb.
Ik weet het even niet meer misschien hebben jullie nog een idee?
Ik zit nu al een tijdje met een probleem zo medio december logde ik in op world of warcraft en ik merkte dat mijn beeldscherm last had van geflicker en telkens als ik bewoog dat er een een streep doorheen kwam (Ik speel windowed mode) Er is nergens last van als je gewoon full screen speelt maar toch.
Het 2de euvel was dat mijn fps meer dan gehalveerd was waar ik in mijn garrison een stabiele 60 fps had kreeg ik nu nog maar 30 fps met spikes naar 20. Nu heb ik andere spellen geprobeerd en daar heb ik dus totaal geen last. Daarbij had ik er eerder nooit last van ook met warlord of draenor launch vrijwel niks. Ik heb het ook als ik hearthstone speel het is dermate traag.
Mijn system specs zijn dan.
q6600
gtx 650
3 gb geheugen
750 gb harde schijf
windows vista 32 bit
Wat ik al heb geprobeerd is:
Mijn videokaart drivers updaten.
Alle blizzard games verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb contact gehad met tech support maar die wisten het zo even niet.
Voor zover ik weet zijn er geen andere settings veranderd.
Als ik kijk op het forum van blizzard zie ik vooral zeg maar mensen die problemen hebben met high end systemen, en vrij weinig met systemen zoals wat ik heb.
Ik weet het even niet meer misschien hebben jullie nog een idee?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 19:48 ]