Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Er is tegenwoordig zoveel keuze op het gebied van TV's. Ben opzoek naar een TV voor op de slaapkamer. Zat zelf te denken aan 32, 40 of 42 inch. Full HD uiteraard. Budget van rond de 3-400 euro. Suggesties?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat heb je zelf al gevonden?

Enfin, volgens mij zit er rond dit budget weinig verrassends tussen, ook is fullHD op 32" pas nuttig als je voor TV begrippen behoorlijk dichtbij zit, terwijl je op de slaapkamer er vaak een meter of 3-4 vanaf zit. Zelf heb ik een 32" op iets van 3,5m afstand, en vind dat wat aan de kleine kant, achteraf kijkend had ik liever een 40" genomen, maarja.

pricewatch: Panasonic Viera TX-39A400 Zwart zou een leuk ding kunnen zijn, als de specs kloppen heeft ie namelijk een 100hz paneel, wel zo prettig.

People as things, that’s where it starts.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
VasZaitsev schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:22:
pricewatch: Panasonic Viera TX-39A400 Zwart zou een leuk ding kunnen zijn, als de specs kloppen heeft ie namelijk een 100hz paneel, wel zo prettig.
Model heeft een 50Hz paneel en is niet super. Paneel wat erin zou zitten zou afkomstig zijn van CMO wat kwalitatief minder en daarom goedkoper is dan de concurrent.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je de moeite zou nemen om wat topics door te kijken en de Pricewatch te gebruiken zul je zien dat er opties genoeg zijn. Enkele voorbeelden:
Samsung UE32H6200AW
Sony KDL-32W705B
Sony Bravia KDL-40W605B
Panasonic TX-40AS640E

Je input is behoorlijk karig dus echt gericht advies zul je op deze manier niet krijgen in dit topic. Aangezien het aankoopadvies betreft, krijgt je topic een schopje naar CEA.