Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ventilator schoon houden

Pagina: 1
Acties:

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Hallo,

Eens in de zoveel tijd trek ik mijn pc open om de roostertjes waar het stof op zit schoon te maken.
Alleen krijg ik het er nooit allemaal af.
Meestal ga ik er eerst met mijn nagel overheen en zuig ik vervolgens alles op met de stofzuiger.
Alleen blijft er dan nogsteeds veel klein stof zitten.
Is er een manier om dat er af te halen?

Het gaat om een 120mm Fractal Silent Series S2 Case Fan

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 18:23
Perslucht?
Koop een busje bij de action 3 euro dacht ik.
Btw ik zou geen stofzuiger aanraden ivm statische electriciteit.

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:07
Een doekje (en/of kwast, pas op met spetters) met brandspiritus, wasbenzine of ammonia, pas wel op dat er geen water/residu op moederbord/onderdelen komt uiteraard.

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik verwijder de beide roosters compleet uit de computer, dus dan moet er geen probleem zijn met stofzuigen neem ik aan?
En dan na het stofzuigen het schoonspuiten cq wasbenzine ding doen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Je kunt beter schoonmaken met kuntstofreiniger.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier gebruik ik voor dat soort schoonmaakwerk een oude tandenborstel, of een exemplaar wat ik gekregen heb tijdens een lange vlucht. Je komt overal tussen, hebt geen vocht nodig en na de tijd kun je de restanten zo wegzuigen/blazen.

En een stofzuiger kan geen kwaad, als je de ventilator maar stil houdt of ontkoppelt van de rest van je hardware.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ja, zou zelf aanraden met perslucht, of met isopropyl. Dat werkt heel goed. Als je perslucht gebruikt wel zeker niet op de fans zelf spuiten!
Pagina: 1