Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur op gamen gericht
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten wil ik eigenlijk niet meer dan 1400 euro uitgeven
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?[b]
Ik neem mijn huidige 1 TB hdd mee en monitor toetsenbord muis en headset heb ik ook al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede koeling en goede airflow en in de toekomst wil ik ook gaan overklokken dus ik weet niet of nu al een waterkoeling vereist is
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[b]
Uit mijn eigen ervaringen vind ik Asus gewoon super betrouwbaar en heeft ook goede performance
Ik twijfel daarom tussen een Gigabyte of een Asus mobo
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid wat de kast produceerd vind ik niet zo belangrijk maar stil is wel fijn natuurlijk
En mogelijkheden tot eventuele waterkoeling is toch wel handig voor de toekomst lijkt mij
Dit systeem moet gewoon de komende jaren mee kunnen , ik heb geen zin om over 2 jaar een update te moeten doen
Ga je overklokken?
Uiteindelijk wil ik wel gaan overklokken om zo de levensduur te kunnen verlengen voordat ik de cpu etc moet gaan vervangen
Dit is mijn build voor nu:
Wat vinden jullie van mijn keuzes ? Vooral mobo en cpu koeler keuzes?
Puur op gamen gericht
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten wil ik eigenlijk niet meer dan 1400 euro uitgeven
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?[b]
Ik neem mijn huidige 1 TB hdd mee en monitor toetsenbord muis en headset heb ik ook al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede koeling en goede airflow en in de toekomst wil ik ook gaan overklokken dus ik weet niet of nu al een waterkoeling vereist is
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[b]
Uit mijn eigen ervaringen vind ik Asus gewoon super betrouwbaar en heeft ook goede performance
Ik twijfel daarom tussen een Gigabyte of een Asus mobo
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid wat de kast produceerd vind ik niet zo belangrijk maar stil is wel fijn natuurlijk
En mogelijkheden tot eventuele waterkoeling is toch wel handig voor de toekomst lijkt mij
Dit systeem moet gewoon de komende jaren mee kunnen , ik heb geen zin om over 2 jaar een update te moeten doen
Ga je overklokken?
Uiteindelijk wil ik wel gaan overklokken om zo de levensduur te kunnen verlengen voordat ik de cpu etc moet gaan vervangen
Dit is mijn build voor nu:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 317,95 | € 317,95 |
| 1 | Asus Z97-A | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 350,95 | € 350,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium Window | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP8G3D1869DT1TX0 | € 143,- | € 143,- |
| 1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.262,70 | |
Wat vinden jullie van mijn keuzes ? Vooral mobo en cpu koeler keuzes?