In diverse nieuwsrubrieken(onderandere op telecompaper) wordt enthousiast geschreven over de komst van Freedompop. Telecompaper spreekt zelfs de verwachting uit dat Freedompop een duidelijke verandering op de Nederlandse telecommarkt teweeg zal brengen in 2015. Ik geloof er zelf eigenlijk niets van. Want hoewel alle nieuwsberichten melding maken van het aanbod: gratis bellen smssen en internetten, vermeld niemand erbij hoe dit waarschijnljik zal worden aangeboden. In Amerika biedt Freedompop deze diensten namelijk aan via een verplichte app. Dit houdt in dat bellen en smssen via 3g(misschien 4g) en wifi zal worden aangeboden. Naar mijn mening is (zeker tijdens het reizen) voip over 3g helemaal niet stabiel geneog, en zekr niet zo stabiel als traditionele gesprekken via het gsm netwerk. Ik geloof dan ook eigenlijk helemaal niet dat he techt populair zal worden in Nederland. zij heir wel mensen die het zouden willen hebben als enige provider(en dus niet als sim erbij)?
;-) ja dat probleem heb ik dus oook. Er verscheen nieuws over de komst van Freedompop en een ruime mand later was er choozze(ik vraag me af of dat toeval is of dat ze na he tlezen van het nieuwsberich tdachten dat kunnen wij ook) want choozze startte nogal snel en de start leek nogal ee haastklus. Maar nu het er eenmaal si denk ik dat freedompop eigenlijk geen zin heeft in Nederland. Want bellen via een app(met voip) is niet ideaal. Als iets e markt zou moeten schoken is het dat whatsapp blijft speculeren over een gratis belfunctie, dat kan een schok geven maar gezein dat telkens wordt uitgesteld vraag ik me af of dat nog komt.
Nu Choozze gestopt is met het gratis abonnement is het misschien nog best goed als ze naar Nederland komen.
Niet onnodig een topic kicken van 2 jaar oud....
Slotje
Slotje
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Dit topic is gesloten.