Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 20:09
Beste tweakers,

vandaag ontvang ik mijn iphone 6 en natuurlijk heb ik mij goed ingelezen, vooral over hoe ik hem krasvrij hou.

Nu zag ik dat de iphone 6 best snel krasjes krijgt op het scherm, terwijl er voorzichtig mee omgegaan wordt. Ik had hiervoor een galaxy s4 waar na anderhalf jaar nog geen enkel krasje opzit, zonder screen protector te gebruiken.

Ik heb urenlang op verschillende sites/fora/youtube gezocht naar de beste screen protector, de telefoon is nu toch al een tijdje leverbaar maar nog altijd was er niet echt een favoriete screen protector die meerdere mensen aanraden.

Ik denk dat ik zo'n doorzichtige case/bumper voor de achterkant ga halen, maar het liefst wil ik wel zo'n edge to edge screen protector.

nu wil ik graag jullie ervaringen weten mbt screen protectors, en wat jullie mij aanraden.

alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

ik gebruik zelf altijd een glazen screen protector, als je hem dan laat vallen heb je ook minder kans op scheuren in je scherm is bij mij gebleken bij mij scheurde alleen de screen protector. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:56
http://www.spigen.com/bra...tor-glas-tr-slim-4-7.html

Ik heb zelf zoiets voor mijn iPhone 5s, bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ikzelf ben erg fan van Zagg. Het enige nadeel is dat het scherm ietsjes stroever wordt, maar daar wen je zo aan. En levenslange returngarantie mocht de screenprotector kapot gaan, beschadigen etc.
Heb meerdere screenprotectors gebruikt, maar elke keer komt ik toch weer terug bij Zagg.

Dit dus:

Edit: Nee, ik heb geen aandelen, ik ben gewoon n tevreden gebruiker :>

[ Voor 23% gewijzigd door EWK op 11-01-2015 11:35 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-04 21:27
Ik heb een protector van Belkin laten plakken.
Gaat met een machine supersnel en perfect.
http://www.iculture.nl/be...lear-pro-screenprotector/

Is in een Amac store door een medewerker keurig netjes gedaan voor 12,50 euro.
Scherm voelt nu iets gladder aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Mike-Nikon op 11-01-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
Ten eerste thanks voor jullie reacties!
Anoniem: 597256 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:26:
ik gebruik zelf altijd een glazen screen protector, als je hem dan laat vallen heb je ook minder kans op scheuren in je scherm is bij mij gebleken bij mij scheurde alleen de screen protector. :)
Ik wil inderdaad een glazen screen protector, was dit vergeten erbij te zetten. Welke heb jij? en waar heb je die gekocht?
EWK schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:33:
Ikzelf ben erg fan van Zagg. Het enige nadeel is dat het scherm ietsjes stroever wordt, maar daar wen je zo aan. En levenslange returngarantie mocht de screenprotector kapot gaan, beschadigen etc.
Heb meerdere screenprotectors gebruikt, maar elke keer komt ik toch weer terug bij Zagg.
De twee merken die jullie opnoemen zijn misschien wel de merken die ik het vaakst heb horen langskomen en ik denk dat er niet zo heel veel verschil zit tussen de twee.
Alleen vind ik het jammer dat er duidelijk te zien is dat er een screen protector opligt (zoals je ziet hier: https://www.youtube.com/watch?v=hy1cKn0tRVk) doordat hij niet de gehele voorkant bedekt. Wellicht is het zo dat als de screen protector de gehele
voorkant bedekt dat het niet meer mogelijk is om een case erop te doen, maar dit weet ik ook nog niet zeker.

Daarom wil ik liever nog even wachten en horen wat er nog meer mogelijk is.
Mike-Nikon schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:02:
Ik heb een protector van Belkin laten plakken.
Gaat met een machine supersnel en perfect.
http://www.iculture.nl/be...lear-pro-screenprotector/

Is in een Amac store door een medewerker keurig netjes gedaan voor 12,50 euro.
Scherm voelt nu iets gladder aan.
Super chill dat je niet zelf hoeft te staan goochelen, alleen kon ik niet zo snel vinden of dat alleen voor plastic screen protectors is of ook voor glazen? Wat voor een heb jij?

Toevoeging: Is het ook aan te raden om zo'n back protector erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

[quote]Jakehh schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:38:
Ten eerste thanks voor jullie reacties!

[...]

Ik wil inderdaad een glazen screen protector, was dit vergeten erbij te zetten. Welke heb jij? en waar heb je die gekocht?

[...]

[...]

ik gebruik zelf die van muvit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:32
Jakehh schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:06:
..
Nu zag ik dat de iphone 6 best snel krasjes krijgt op het scherm, terwijl er voorzichtig mee omgegaan wordt. Ik had hiervoor een galaxy s4 waar na anderhalf jaar nog geen enkel krasje opzit, zonder screen protector te gebruiken...
Ben ik toch benieuwd waar je dit ''gezien'' hebt..

Anyways. Voor wat advies:

Ik heb zoals Mike-Nikon ook bij een Amac store een Belkin screenprotector laten plakken. Nu 2 maanden en nog in perfecte conditie. Uiteraard zal dit wel verschillen per gebruiker en of er wel of geen hoesje wordt gebruikt. Voor 12,50 ben ik tevreden. Anders gewoon cheapie op DX een lading screenprotectors bestellen en om de maand een nieuwe plakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
keanu_ schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:12:
[...]

Ben ik toch benieuwd waar je dit ''gezien'' hebt..

Anyways. Voor wat advies:

Ik heb zoals Mike-Nikon ook bij een Amac store een Belkin screenprotector laten plakken. Nu 2 maanden en nog in perfecte conditie. Uiteraard zal dit wel verschillen per gebruiker en of er wel of geen hoesje wordt gebruikt. Voor 12,50 ben ik tevreden. Anders gewoon cheapie op DX een lading screenprotectors bestellen en om de maand een nieuwe plakken ;)
Hier zijn flink wat mensen met het probleem, daarnaast ook nog een aantal nederlandse mensen die aangaven dat er een aantal kleine krasjes (vooral rechtsboven volgens mij) hadden binnen een maand al.

https://discussions.apple...7450240?tstart=0#27450240

Maar die belkin screenprotector zijn van plastic zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Jakehh schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:15:
[...]

Hier zijn flink wat mensen met het probleem, daarnaast ook nog een aantal nederlandse mensen die aangaven dat er een aantal kleine krasjes (vooral rechtsboven volgens mij) hadden binnen een maand al.

https://discussions.apple...7450240?tstart=0#27450240

Maar die belkin screenprotector zijn van plastic zeker?
True maar 99% die een goed scherm heeft, zie je niet klagen. Zo gaat dat op fora en dat geeft soms een vertekend beeld. Weet niet hoe gevoelig jij daarvoor bent ;).
Doet verder niet af aan het feit om natuurlijk zelf een keuze te maken om iets simpels op je scherm te plakken :P

Die van Belkin zijn van plastic ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
keanu_ schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:20:
[...]

True maar 99% die een goed scherm heeft, zie je niet klagen. Zo gaat dat op fora en dat geeft soms een vertekend beeld. Weet niet hoe gevoelig jij daar voor bent ;).
Doet verder niet af aan het feit om natuurlijk zelf een keuze te maken om iets simpels op je scherm te plakken :P

Die van Belkin zijn van plastic ja.
Idd, begrijp ik :*) ik zat ook even ter vergelijking te googlen naar galaxy s4 scratches en ook dan krijg je mensen te zien die al snel krasjes krijgen terwijl ik zelf 0 krasjes heb na anderhalf jaar.

Alleen deze telefoon wil ik wellicht voor het einde van mijn contract verkopen dus dan heb ik liever niet dat het scherm vol krasjes zit of dat de achterkant lelijke krassen heeft, vandaar de voorzichtigheid.

Het schijnt dat zo'n glazen screen protector nauwelijks een ander gevoel geeft aan het touchscreen, en als dat zo is maakt het voor mij ook niet uit of ik er nou één op heb zitten of niet.

Heb jij trouwens een case erom zitten of iets? En heb je al gemerkt dat je hem hebt laten vallen aangezien hij vrij glad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Jakehh schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:23:
[...]

Idd, begrijp ik :*) ik zat ook even ter vergelijking te googlen naar galaxy s4 scratches en ook dan krijg je mensen te zien die al snel krasjes krijgen terwijl ik zelf 0 krasjes heb na anderhalf jaar.

Alleen deze telefoon wil ik wellicht voor het einde van mijn contract verkopen dus dan heb ik liever niet dat het scherm vol krasjes zit of dat de achterkant lelijke krassen heeft, vandaar de voorzichtigheid.

Het schijnt dat zo'n glazen screen protector nauwelijks een ander gevoel geeft aan het touchscreen, en als dat zo is maakt het voor mij ook niet uit of ik er nou één op heb zitten of niet.

Heb jij trouwens een case erom zitten of iets? En heb je al gemerkt dat je hem hebt laten vallen aangezien hij vrij glad is
Dat is inderdaad ook de reden dat ik altijd ''full protection'' gebruik, om het later weer te verkopen.
Ik plaats zo wel even een foto.
Ik gebruik een leren case die op die van Apple lijkt, omdat ik hem persoonlijk niet zo handzaam vind zonder case (de gladheid die jij aangeeft, niet de grootte). Heb hem gelukkig nog niet laten vallen ;).
-
Foto:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/mkgn5v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
keanu_ schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:35:
[...]

Dat is inderdaad ook de reden dat ik altijd ''full protection'' gebruik, om het later weer te verkopen.
Ik plaats zo wel even een foto.
Ik gebruik een leren case die op die van Apple lijkt, omdat ik hem persoonlijk niet zo handzaam vind zonder case (de gladheid die jij aangeeft, niet de grootte). Heb hem gelukkig nog niet laten vallen ;).
-
Foto:

[afbeelding]
Thx voor de foto! Je ziet wel duidelijk dat er een screen protector op zit (wat je waarschijnlijk altijd zou hebben), dit vind ik zelf niet echt mooi dus dat zou een reden zijn om er geen één op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubeuhh
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
phantom glass. Kost wat maar dan heb je ook wat: https://store.phantom.gla...ector-classic-clear/dp/23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
Ziet er goed uit! lijkt een beetje op de iloome screen protectors.
Alleen jammer dat deze niet vanuit Nederland leverbaar zijn, dus zal het wel paar weken duren voordat ze binnen zijn. Hoelang heb jij hem al en heb je hem op hun officiele site gekocht?

En merk je verschil met/zonder screen protector?

[ Voor 4% gewijzigd door Jakehh op 11-01-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
http://www.amazon.co.uk/g...oh_aui_detailpage_o01_s00

deze heb ik en ben er echt heel tevreden over, had het binnen de eerste keer zonder bubbeltjes er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
thibautb schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:20:

deze heb ik en ben er echt heel tevreden over, had het binnen de eerste keer zonder bubbeltjes er op!
Heb jij toevallig een foto ervan? jammer dat vele niet leverbaar vanuit nederland zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
ja, zal hzm zo sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Jakehh schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:26:
[...]

Heb jij toevallig een foto ervan? jammer dat vele niet leverbaar vanuit nederland zijn
voila :

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/85a359e14005df175602a0262b93cddf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
Haha dankje man voor de foto! Ik ga denk ik maar een goedkope screen protector kopen die dinsdag thuis wordt bezorgd zodat ik in ieder geval er iets op heb zitten en dan ga ik in de tussen tijd op ebay of amazon ook maar zoiets bestellen :)

En dan eventueel wachten tot er een screen protector is waar je echt niet meer omheen kunt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Deze is nu niet zo duur en gaat er perfect op, trouwens amazon is ook snel verkocht hoor, als je het vandaag besteld heb je het tegen dinsdag met gewone verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:42
Heb zelf van de week een Nillkin CP+ tempered glass protector besteld op Ebay voor nog geen €10. Als het goed is, gaat deze protector ook over de afgeronde hoeken, waardoor het hele scherm beschermd is.

Moet hem nog binnen krijgen, maar ik zal m'n ervaringen nog posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

Jadang schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:24:
Heb zelf van de week een Nillkin CP+ tempered glass protector besteld op Ebay voor nog geen €10. Als het goed is, gaat deze protector ook over de afgeronde hoeken, waardoor het hele scherm beschermd is.

Wordt/is dat geen probleem als je de iPhone in een case wilt doen? Dan drukt de rand van de case tegen de screen protector en gaat dan los zitten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
Jadang schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:24:

Ben erg benieuwd naar je ervaring! En idd wat hierboven ook gevraagd wordt ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb trouwens de iphone vandaag gebruikt zonder bescherming en ik twijfel echt of ik een screen protector erop zet en een case ga gebruiken. Ik heb zo'n doorzichtige case besteld dus mocht die chill zijn gebruik ik die maar anders gebruikt ik hem gewoon zonder bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:42
Anoniem: 403231 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:32:
[...]

Wordt/is dat geen probleem als je de iPhone in een case wilt doen? Dan drukt de rand van de case tegen de screen protector en gaat dan los zitten lijkt mij.
Momenteel zit er een Slimskin van Laut op en die gaat maar tot de bezel. Dat zal voor mij hoogstwaarschijnlijk geen problemen opleveren. Zal het ook eens proberen met een Apple leather case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:21
Ik heb er een opzitten van Screenguardz (eBay 10 stuks voor 10 euro ofzo?) en die voldoet prima!
Nog geen enkel krasje erop zitten of iets dergelijks. Vanaf dag 1 (voordat ik hem aanzette uberhaupt) erop gehad net als de laather case die ik er omheen heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-03 20:42
Ik vind de screenprotector van tech21 echt top; beschermt niet alleen tegen krasjes maar ook tegen vallen en stoten. En de krasjes die erop komen zouden zichzelf moeten repareren volgens tech21.

Impact shield Tech21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
Ik heb inmiddels bijna een week mijn iphone 6 in gebruik zonder hoesje en zonder screen protector en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik ooit een screen protector erop zet. Ik heb hiervoor ook nooit screen protectors gebruikt en nooit krasjes gehad, ook na deze week heb ik niet het gevoel dat ik het nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
thibautb schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:20:

Je komt wel op €20,- euro uit, terwijl deze bij Amazon.de slechts een tientje kost. Alleen verzenden die weer niet naar Nederland. Amazon gaat echt achteruit wat betreft verzend/koopgemak naar NL. Ik vind €20,- wel wat overdreven eerlijk gezegd voor een stukje plastic/'glas'.
Jakehh schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:24:
Ik heb inmiddels bijna een week mijn iphone 6 in gebruik zonder hoesje en zonder screen protector en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik ooit een screen protector erop zet. Ik heb hiervoor ook nooit screen protectors gebruikt en nooit krasjes gehad, ook na deze week heb ik niet het gevoel dat ik het nodig heb.
Dat is natuurlijk geen argument. Ik heb altijd een screen protector gebruikt, behalve bij de iPhone 6 Plus die ik in december kreeg. Vervolgens zitten er nu drie lichte krassen op heel dicht bij elkaar. Niet te zien als het beeld aan staat, alleen in de volle zon op een bepaalde kijkhoek als het scherm uit is. Zonde is het wel in elk geval. Het kan zomaar gebeuren dat er opeens een zandkorrel in je broekzak terecht komt en deze het scherm gewoon even inkrast, het is zo gebeurd. Hoe voorzichtig je ook bent met je spullen.

[ Voor 44% gewijzigd door Royeboi op 18-01-2015 15:14 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Royeboi schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:12:
[...]

Je komt wel op €20,- euro uit, terwijl deze bij Amazon.de slechts een tientje kost. Alleen verzenden die weer niet naar Nederland. Amazon gaat echt achteruit wat betreft verzend/koopgemak naar NL. Ik vind €20,- wel wat overdreven eerlijk gezegd voor een stukje plastic/'glas'.
maar als dan naar een standaard telecom winkel gaat en daar vraagt voor een tempered glass screen protector vragen ze 50 euries...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Nog overdrevenendernder dus ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-04 22:07
gebruik al jarenlang screenprotectors van tempered glass. Alle bekende merken wel een keer gehad.
Ben op dit moment fan van Remax screenprotectors. Op mijn iphone 5 gehad en nu op mijn iphone 6. Dunste glass screenprotector op de markt, 0.1 mm. Je voelt hem bijna niet, zoals je vaak bij dikkere glass protectors hebt rond de home knop.
Enig nadeel is dat je 10 dagen op je pakketje moet wachten.
http://www.banggood.com/R...or-iPhone-6-p-951457.html

[ Voor 19% gewijzigd door Valinor op 18-01-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
D2FValinor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:30:
gebruik al jarenlang screenprotectors van tempered glass. Alle bekende merken wel een keer gehad.
Ben op dit moment fan van Remax screenprotectors. Op mijn iphone 5 gehad en nu op mijn iphone 6. Dunste glass screenprotector op de markt, 0.1 mm. Je voelt hem bijna niet, zoals je vaak bij dikkere glass protectors hebt rond de home knop.
Enig nadeel is dat je 10 dagen op je pakketje moet wachten.
http://www.banggood.com/R...or-iPhone-6-p-951457.html
Heb deze ook besteld maar heb gelijk besloten hem er niet eens op te plakken. De protector komt amper over de randen van het scherm heen aan de zijkant en met los erbovenop leggen had ik het gevoel dat dit de kijkhoek vanaf de zijkant erg negatief gaat beïnvloeden. Hoe ervaar jij dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-04 22:07
Sander schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:22:
[...]

Heb deze ook besteld maar heb gelijk besloten hem er niet eens op te plakken. De protector komt amper over de randen van het scherm heen aan de zijkant en met los erbovenop leggen had ik het gevoel dat dit de kijkhoek vanaf de zijkant erg negatief gaat beïnvloeden. Hoe ervaar jij dit?
Kijkhoeken waren gewoon goed, niks vreemds gemerkt.
Dat over de randen klopt idd wel maar zo zijn bijna alle volledig doorzichtige glass screenprotectors voor de iphone 6.
Of je moet zo een glass protector hebben met witte/zwarte randen op het glass, die komen wel tot aan de rand.
Maarja die zijn weer 0.26-0.33 mm dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-04 20:09
thibautb schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:22:
[...]

maar als dan naar een standaard telecom winkel gaat en daar vraagt voor een tempered glass screen protector vragen ze 50 euries...
Dat is niks. Ik zag er laatst 1 voor €250!!! (sarcasme, sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04 15:41
Ik gebruik zelf ook screenprotectors (tempered glass) van o.a. Remax, Baseus en Hoco. Vind die van Hoco van 0.15mm voor de iPhone 6 erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
hdtracer schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:19:
Ik gebruik zelf ook screenprotectors (tempered glass) van o.a. Remax, Baseus en Hoco. Vind die van Hoco van 0.15mm voor de iPhone 6 erg goed!
Hoe zit die bij de randen? Ook krap aan net als de Remax of wel de hele voorkant van het toestel bedekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Heb erg goeie ervaring met Panzerglas. Krasvrij en onbreekbaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04 15:41
Sander schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:00:
[...]

Hoe zit die bij de randen? Ook krap aan net als de Remax of wel de hele voorkant van het toestel bedekt?
De randen van Hoco vallen net buiten die van het LCD scherm van de iPhone 6. Je kan ook tempered glass pakken die over heel de voorkant zit. Daar zijn die van Remax weer erg goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

Onlangs een volledig bedekte glasscreenprotector gehad, waar de leathercase nog normaal omheen kon. Echter leek onder de zijkanten geen plaklaag te zitten waardoor de zijkanten anders van kleur waren dan het scherm. Scherm zelf was zwart, zijkanten wit. Erg vervelend en irriteerde me er stuk aan. Echter ben ik nog steeds op zoek naar een degelijke bescherming, dat en niet opvalt en niet snel losgaat. Iemand enig idee? Liefst geen glass protector in dat geval denk ik..
Pagina: 1