Mijn oog is gevallen op een iPad Air 2 64GB.
Ik zit er echter nog over te twijfelen waar ik deze zal aanschaffen. Er zijn 3 opties waar ik, tot nu toe, naar heb gekeken en welke interessant zijn/lijken.
Mocht je een oude batch krijgen, dan is het toch je recht om deze retour te doen en een nieuwe te kopen?
Ik ben dus op zoek naar advies over waar/via welke weg ik de iPad aan zal schaffen.Rekening houdend met het gemak van retour en reparatie, maar ook garantie.
Ik zit er echter nog over te twijfelen waar ik deze zal aanschaffen. Er zijn 3 opties waar ik, tot nu toe, naar heb gekeken en welke interessant zijn/lijken.
- Kopen via Apple.com/nl/:
Hier kan ik 'm aanschaffen met studentenkorting voor €574,75. Echter vertelde iemand van de Apple afdeling bij Media Markt dat Apple maar 1 jaar garantie geeft. Ondanks dat men recht heeft op 2 jaar heeft Apple al vele (recht)zaken hierover gewonnen. Ook heeft Apple niet echt fysieke winkels, althans in mijn regio, dus even snel naar de winkel hoppen om te ruilen(i.v.m. batch), repareren en zaken als garantie zit er niet in door de afstand. - Kopen bij de Media Markt:
Bij de MM betaal ik €599,- maar krijg ik wel gewoon 2 jaar garantie. Ook zit er in de buurt 2x een Media Markt waar ik dus zo even heen kan mocht er wat met het product zijn. Overigens haal ik vrijwel alles, of er moet ergens een aanbieding zijn, bij de MM. Ben daar namelijk altijd tevreden. De iPad doet overigens niet mee met de BTW-vrije dagen actie(toch?!)
Verschil ten opzichte van Apple: Zeg maar €25,- Bij Apple kun je nog een inscriptie achterop laten zetten. - Kopen via een bekende middels personeelskorting bij de Makro:
Een bekende van mij werkt(als bijbaan, geen idee hoe lang nog) bij de Makro(ook in de buurt) en heeft personeelskorting. Als hij deze aanschaft(voor mij uiteraard) kan dat voor een bedrag van €540,-. Echter heb ik geen ervaringen met de Makro en ik weet dus ook niet hoe dit zit met ruilen en garantie.
Mocht je een oude batch krijgen, dan is het toch je recht om deze retour te doen en een nieuwe te kopen?
Ik ben dus op zoek naar advies over waar/via welke weg ik de iPad aan zal schaffen.Rekening houdend met het gemak van retour en reparatie, maar ook garantie.