Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik zoek een?
Monitor! Mijn vraag naar een betere monitor ontstaat doordat het gebruiken van een scherm met 1366x768 mij begint te irriteren. Eigenlijk is het voornaamste waarvoor het scherm moet dienen is lezen en schrijven. Dus, browsen, epubs, word en excel. Voor films kan ik mijn laptop op mijn TV aansluiten. Gamen doe ik niet. Mijn oog viel op de pricewatch: Dell Ultrasharp U2415 Zwart , door de lovende reviews over de extra pixels die je verticaal krijgt, welke mij extreem handig lijken bij juist browsen, word, epubs lezen en excel.

Wat is je budget?
Prijs/kwaliteit-verhouding is voor mij belangrijk. Ik hoop, en wil, het beneden de 500 te houden. Maar het bedrag van de u2415 leek mij perfect. Mede ook omdat ik denk dat hij mij kan bieden wat ik nodig heb.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet bepaald.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier komt ook een cruciale vraag, is de genoemde monitor compatibel met mijn laptop? Kan mijn laptop (pricewatch: HP Pavilion 14-b070ed) met een hdmi-kabel de pricewatch: Dell Ultrasharp U2415 Zwart aansturen? Gezien 1920x1200 niet een gebruikelijke resolutie is.

Ik kijk uit naar het altijd waardevolle advies :9

Met vriendelijke groet,
Nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door nodig op 10-01-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55
Bij monitoren is dat volgens mj een vrij gebruikelijke resolutie geweest toen er nog veel meer 16:10 monitoren waren. De maximale resolutie is bij hdmi 1.0 t/m 1.3 1920x1200, daarna is hij alleen maar hoger geworden. Ik zou niet weten waarom het niet zou werken :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.