Ik zoek een?
Receiver + speakers
Wat is je budget?
€500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben kort geleden op mezelf gaan wonen en ben daarom opzoek naar een home cinema set voor de (kleine) woonkamer. Deze gaat natuurlijk gebruikt worden films te kijken, maar ook om muziek af te spelen. Ook belangrijk dat er een fm ontvanger op de receiver zit.
Hij gaat gebruikt worden icm een Samsung UE40EH5000 tv en een Mede8er MED600X3D mediaplayer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel nu tussen een kant en klare 5.1 set die waarschijnlijk wel voldoet voorlopig, deze bijvoorbeeld:
pricewatch: Onkyo HT-S3505
Of wellicht een losse, kwalitatieve betere receiver met een set speakers erbij
V&A aangeboden: Denon AVR-2113 met nog 3 maanden garantie !
pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Zwart)
pricewatch: Yamaha NS-555 (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
De set moet een jaar of 5 mee gaan. Persoonlijk vind ik 2 zuilspeakers wel vet staan in de kamer. Maar hoe is de bass van een 3 weg zuil vergeleken met bijvoorbeeld een subwoofer van die bovenstaande Onkyo set?
Alvast bedankt voor je input!
Receiver + speakers
Wat is je budget?
€500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben kort geleden op mezelf gaan wonen en ben daarom opzoek naar een home cinema set voor de (kleine) woonkamer. Deze gaat natuurlijk gebruikt worden films te kijken, maar ook om muziek af te spelen. Ook belangrijk dat er een fm ontvanger op de receiver zit.
Hij gaat gebruikt worden icm een Samsung UE40EH5000 tv en een Mede8er MED600X3D mediaplayer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel nu tussen een kant en klare 5.1 set die waarschijnlijk wel voldoet voorlopig, deze bijvoorbeeld:
pricewatch: Onkyo HT-S3505
Of wellicht een losse, kwalitatieve betere receiver met een set speakers erbij
V&A aangeboden: Denon AVR-2113 met nog 3 maanden garantie !
pricewatch: Boston Acoustics A 250 (Zwart)
pricewatch: Yamaha NS-555 (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
De set moet een jaar of 5 mee gaan. Persoonlijk vind ik 2 zuilspeakers wel vet staan in de kamer. Maar hoe is de bass van een 3 weg zuil vergeleken met bijvoorbeeld een subwoofer van die bovenstaande Onkyo set?
Alvast bedankt voor je input!