Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 648752

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een nieuwe smartphone aan het kiezen (max 200€) en twijfel tussen de volgende:

Huawei G620s (180€)
- weinig over te vinden (batterij etc)
- skin OS?

Moto G 4G 8GB (180€)
+positieve reviews
- skin OS
- beetje blijven hangen qua cpu

Samsung SIII neo (200€)
+ batterij 330u standby
+ 1.4 processor
+ 16GB
- skin OS
- duurste

HTC desire 510 (190€)
- zeer goede batterij 646u standby

Wiko Wax 4G (170€)
+goedkoop
+1.7 processor
- batterij lijkt niet lang mee te gaan 162u standby
- blokkeert soms volgens reviews?

Iemand ervaring met de modelletjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 08:22
Ik heb net voor mijn zoon een HTC Desire 516 (€159 bij diverse winkels in de aanbieding) gekocht. Deze staat er niet bij het rijtje. Maar heb zelf een hele dag kunnen uittesten en moet zeggen dat het me op zich goed bevalt. Het is wel wennen voor mij, want ik heb de laatste jaren alleen maar iPhones.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Je moet zeker niet gaan voor de s3, De neo gebrijkt een oudere generatie processors waardoor die minder ondersteuning heeft bij nieuwere spelletjes. Zelf zou ik voor de Wiko gaan, een vriende van mij heeft die en die is daar heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17

13art

Moderator Mobile
Verplaatst naar MAA

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

thibautb schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:20:
Je moet zeker niet gaan voor de s3, De neo gebrijkt een oudere generatie processors waardoor die minder ondersteuning heeft bij nieuwere spelletjes. Zelf zou ik voor de Wiko gaan, een vriende van mij heeft die en die is daar heel tevreden over.
De S3 Neo beschikt over een andere processor dan de S3. De Neo heeft de Snapdragon 400 aanboord eenzelfde processor als in de Moto G en eigenlijk alle telefoons in dat segment. De S3 Neo is denk ik een goed toestel alleen of er Android 5.0 op beschikbaar komt is onduidelijk. De S3 Neo en S4 Mini hebben momenteel een 20 euro cashback via Samsung.

De Moto G krijgt Android 5.0 zeker. Alleen heeft de Moto G weer een mindere camera en is de accu lastig te vervangen. De accuduur is volgens Tweakers slecht, maar andere sites als Notebookcheck lees ik juist weer goede ervaringen met de accuduur.

De G620S is de goedkoopste van het stel want die kost maar 160 euro. Dat lijkt me ook een prima toestel alleen is software updates bij Huawei helemaal onduidelijk en is de accu ingesealed dus die kun je niet zelf of lastig vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Anoniem: 16328 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:38:
[...]

De G620S is de goedkoopste van het stel want die kost maar 160 euro. Dat lijkt me ook een prima toestel alleen is software updates bij Huawei helemaal onduidelijk en is de accu ingesealed dus die kun je niet zelf of lastig vervangen.
Om nu eerlijk te zijn er zijn maar heel weinig mensen die hun batterij vervangen als die op is, daarom vind ik dat eigenlijk een ongeldige opmerking voor de meeste telefoongebruikers.

[ Voor 3% gewijzigd door thibautb op 12-01-2015 17:59 ]

Pagina: 1