van amd k6-2 500 naar duron600

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:45

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Als ik upgrade van mijn amd k6-2 naar een duron600 wat voor verschil ga ik dan merken in de snelheid.. Ik wil het puur doen om wat extra frames uit ut te kunnen halen en om divx eens te kunnen spelen zonder eerst het alle programma's uit het geheugen te halen (zelf de koe moet weg) divx neemt namelijk 110¿!¿ procent van de cpu

En gaat de multiple echt werken bij de asus en abit mamaplank...

Of zeggen ook mensen van neem een 700 inplaats van de 600...

AKA Rinkel weblog

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Volgens mij is het echt super veel verschil van een k6 500 naar een duron600.
Zelf ga ik denk ik overstappen van een celeron500 :r naar een duron600 :)

• Wekkel
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Voor knoeien onder windows ga je weinig merken, pas als er aan de cpu getrokken wordt, merk je het verschil. Met een DivX afspelen zal dat wel merkbaar worden, evenals cpu intensieve games (UT) en renderen bijvoorbeeld..

Verwijderd

K6-500 is vergelijkbaar met een Duron 300 als je het terugvergelijkt dus in div-x en games wordt het 2x zo snel..

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
er zitten op de Duron toch ook 2e generatie 3Dnow! instructies? Dan merk je volgens mij bij games die daar weer geoptimaliseerd voor zijn (Q3A vast wel in de volgende update) veel verschil. 1 ding is zeker, k6 II sucks (ik heb het zelf ook, en als ik 8 keer explorer opstart en ondertussen een MP3 draai, gaat ie al lopen flippen.

• 4POX
  • Laatst online: 07-09 17:45

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
En ik heb alle uitbreiding mogelijkheden in huis want ik kan dan ook zo naar een thunderbird overstappen als de duron niet meer voldoet.. De socket7 zit echt op zijn eind...

Ik heb gelukkig een epox en daar verschijnt tenminste bios updates voor.. De asus socket 7 heeft al helemaal geen support meer.

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1