Als desktop vervanger en toekomstige studielaptop ben ik uitgekomen bij deze twee laptops. Beide hebben dezelfde specificaties, het gaat mij meer om de bouwkwaliteit en externe functies.
Zo heb ik gelezen dat de lenovo z50-70 een niet al te best toetsenbord heeft en de trackpad alles behalve nauwkeurig is. Ook zou de accuduur niet super zijn. Daar ik hem toch 90% van de tijd aan mijn randapparatuur hang zijn deze minpunten ook niet super belangrijk voor mij. Over de hp Pavillion 15p045nd heb ik nog geen slechte dingen gelezen, maar ik kan er ook geen uitgebreide reviews van vinden.
Wat zou jullie voorkeur zijn tussen deze laptops? Keep in mind, de hp is €50 goedkoper.
Mochten jullie een andere aanrader hebben dan hierbij mijn eisen.:
Core i7
Dedicated videokaart, gt840m of hoger
15.6" of kleiner
Full HD resolutie
Budget € 750
Geheugen en hardeschijf is niet echt van belang.
Ik hoor graag jullie mening, wil er op korte termijn een gaan aanschaffen.
Lenovo :
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 01418NL
Hp:
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
Zo heb ik gelezen dat de lenovo z50-70 een niet al te best toetsenbord heeft en de trackpad alles behalve nauwkeurig is. Ook zou de accuduur niet super zijn. Daar ik hem toch 90% van de tijd aan mijn randapparatuur hang zijn deze minpunten ook niet super belangrijk voor mij. Over de hp Pavillion 15p045nd heb ik nog geen slechte dingen gelezen, maar ik kan er ook geen uitgebreide reviews van vinden.
Wat zou jullie voorkeur zijn tussen deze laptops? Keep in mind, de hp is €50 goedkoper.
Mochten jullie een andere aanrader hebben dan hierbij mijn eisen.:
Core i7
Dedicated videokaart, gt840m of hoger
15.6" of kleiner
Full HD resolutie
Budget € 750
Geheugen en hardeschijf is niet echt van belang.
Ik hoor graag jullie mening, wil er op korte termijn een gaan aanschaffen.
Lenovo :
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 01418NL
Hp:
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
[ Voor 12% gewijzigd door j0ren op 12-01-2015 10:56 ]