Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:40
Ik mag mijn abonnement bij T-Mobile verlengen. Ik heb nu een Sony Xperia Z met een gebarsten achterkant. Opzich nog prima te gebruiken, maar iets nieuws zonder barsten is ook wel leuk.

Nu zou ik het liefst voor de HTC One M8 gaan omdat het een prachtige telefoon is, maar ik ben bang dat hij heel erg snel verouderd zal zijn. Ik had verwacht dat hij wel te krijgen zou zijn bij een 1 jarig abonnement met een kleine bijbetaling (tot € 100,-), maar blijkbaar is dat niet meer te doen tegenwoordig. Je betaalt al gauw 300 euro bij met een abonnement van 47 euro per maand...

Mijn vraag is dus; Wat vinden jullie van het plan om nu een One M8 te bestellen bij een nieuw abonnement van ruim 2 jaar. Is deze telefoon het nog waard?

Ik kan ook nog even wachten, maar voorlopig heeft HTC op de CES nog niks laten zien van de opvolger, dat zou dus nog wel eens een behoorlijke tijd kunnen duren.

De Xperia 3 is ook een optie, maar ik lees slechte berichten over de camera. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

Als de camera een breekpunt is, dan moet je de HTC One M8 ook overslaan. Het is niet per se een slechte camera, maar de keuze voor slechts 4 megapixels is in de meeste situaties heel moeilijk te verantwoorden. Verder is het een hele prettige smartphone en ik ben er erg tevreden mee.

Je zou kunnen wachten op de opvolger, maar die zal wel een stuk meer kosten. Als je kijkt naar de prijsgrafiek van de HTC One M8, dan begon die net onder de 700 euro en is die nu 200 euro goedkoper. Een eventuele opvolger zal hoogstwaarschijnlijk een stuk duurder zijn dan de M8 nu is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Over verouderen maak ik me geen zorgen. Ik heb de voorganger van de M8, de M7, en daar is de update naar Lollipop ook voor aangekondigt, en dat komt dan 2 jaar na lancering. Dus de M8 zal ook doorontwikkelen verwacht ik.

Ik zou even verder zoeken voor je abo, bijvoorbeeld in de pricewatch.
pricewatch: HTC One (M8) 16GB Grijs
Voor een Vodafone RED onbeperkt bellen met 2 Gb data heb je het toestel al voor 36,95 Euro eenmalig en 39 Euro per rmaand abo, dus overstappen kan lonen.... T-Mobile is duur geworden nu ze Ali B moeten betalen.
pricewatch: HTC One (M8) 16GB Grijs

[ Voor 16% gewijzigd door swhnld op 10-01-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Als de grotte van de data bundel niet belangrijk is, voor 28 euro per maand de M8 zonder bijbetaling bij Tele2 met 100 MB data en 150min/SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:40
De prijs van de M8 met een abonnement van twee jaar is geen probleem hoor. Dat zijn normale prijzen. Ik had alleen gedacht dat hij na bijna een jaar ook wel te krijgen zou zijn bij een één jarig abonnement met wat bijbetaling. Uiteindelijk betaal je dan helaas zowat direct de hele telefoon + een abonnement van een kleine € 50,- per maand.

De kosten voor het abonnement, of zelfs de telefoon vind ik niet zo heel erg belangrijk. Het gaat mij er meer om dat ik over een paar dagen een telefoon binnen krijg waar ik 2 jaar en drie maanden mee moet gaan doen terwijl de nieuwe HTC misschien al over twee maanden uit komt. Dat is een beetje de afweging.

Na de reactie van Rannasha nog even naar de fotokwaliteit gekeken, en die is inderdaad niet echt goed... Ik denk dat ik nog maar even wacht. Ik heb nog wel even. Als er nog niks leuks uit is tegen de tijd dat mijn abonnement echt verloopt neem ik misschien wel tijdelijk een sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hier ook een m7 gebruiker. Dit toestel doet nog prima mee en ik verwacht toch wel binnen 4 weken de update naar Android 5.0.2 (cyanogenmod).

Met een m8 kun je ook nog prima twee jaar. De camera is inderdaad een minpunt, maarja, als ik goede foto's wil dan pak ik m gewone camera wel. Of m'n mobiel nou 4 of 34 megapixels heeft, i dont care.
Maar misschien vind jij het wel heel belangrijk.

Hoi!

Pagina: 1