Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Repeater voor vakantie en thuis: is dit wat ?

Pagina: 1
Acties:

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-10 12:54
Als ik op vakantie ga zijn de wifi hotspots niet altijd even snel, soms maar een of twee streepjes. En vaak alleen b of g, geen n en al helemaal geen 5GHz. Maar ook thuis voor in de zomer in de tuin.

Wat ik wil is een kastje die het bestaand signaal doorzendt als een nieuwe hotspot.
Deze lijkt me aardig: deze is dual band, en kun je meteen vanaf tablet of smartphone configureren.
Als je ergens anders bent hoef je alleen maar een keer aan te geven welke hotspot je gebruikt en de nieuwe WPA code een keer in te voeren.

pricewatch: Eminent Concurrent Dual Band WiFi Repeater

Is dit wat ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:25
Maar dat lost je probleem niet op!

Iets wat zwak is versterken zorgt er alleen voor dat jouw verbinding tussen het apparaat wat jij hebt en die repeater sneller is. Jouw probleem met dat trage blijft dan toch.

• Andytje89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-04 12:36
Ja dit klopt wat commentator zegt. Ik zit thuis met hetzelfde probleem. Mijn signaal vanaf de router komt zwak binnen. Afstand (7m) ik heb nu een wifi repeater ertussen gezet direct boven de router (2m afstand)
Signaal komt verder maar blijft net zo zwak.

Mijn tip: ervaringen bij mijn schoonouders is gebruik maken van een repeater die gebruikmaakt van het stroomnet.
1e wordt ingestoken in de buurt van de router en bekabeld verbonden.
2e wordt willekeurig in het huis geplaats. Wifi repeater of bedraade.
Dit werkt super zonder snelheidverlies.

Zoals bijv deze set: http://www.mediamarkt.nl/...33,995243.html?langId=-11

#ProductPrijsSubtotaal
1TP-Link 300 Mbps AV500 Wi-Fi Powerline extender Starter Kit€ 55,92€ 55,92
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 55,92

Nu is dit wel alleen een oplossing voor thuis. Op vakantie zul je met dit probleem blijven zitten.